طارمی از رئیس جمهور پرتغال هم محبوب‌تر است!

دیروز در شهر پورتو غوغایی برپا بود. بعد از تساوی ۲-۲ تیم فوتبال پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون، مردم شهر پورتو به خیابان‌ها ریختند و در مرکز شهر مهدی طارمی، ملی‌پوش فوتبال کشورمان را یکصدا فریاد می‌زدند.​

طارمی از رئیس جمهور پرتغال هم محبوب‌تر است!

به گزارش زنهار؛ دیروز در شهر پورتو غوغایی برپا بود. بعد از تساوی ۲-۲ تیم فوتبال پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون، مردم شهر پورتو به خیابان‌ها ریختند و در مرکز شهر مهدی طارمی، ملی‌پوش فوتبال کشورمان را یکصدا فریاد می‌زدند. مهدی در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل هم داد و یکی از روزهای درخشان خود را پشت سر گذاشت؛ حالا او به قهرمان پورتویی‌ها تبدیل شده است.

سمیرا ایمانی، مربی لژیونر والیبال کشورمان که به عنوان مربی تیم والیبال زنان پورتو فعالیت می‌کند، درخصوص مشاهدات خود گفت: «مردم پورتو، طارمی را حتی از رئیس جمهورشان هم بیشتر دوست دارند؛ این جمله را یکی دو بار مدیر تیم والیبال زنان پورتو که خودش پرتغالی است، به من گفته است. در اکثر پاساژها و کافه‌های شهر، پوستر ملی‌پوش کشورمان نصب شده است. مردم علاقه خاصی به او دارند و هر جا که می‌روی، از طارمی صحبت می‌کنند. برای من به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که طارمی اینقدر در میان مردم اینجا محبوب است.»

او در ادامه بیان کرد: «موقع انجام بازی پورتو و اسپورتینگ، من در رستوران مرکز شهر بودم و تلویزیون هم بازی را پخش مستقیم می‌کرد. اول که تیم عقب بود، همه جای شهر را سکوت گرفته بود ولی در ادامه با پاس گلی که طارمی روی صحنه گل اول داد و در ادامه هم که گل دوم را خودش زد، همه یکصدا نام مهدی طارمی را فریاد زدند. به خصوص که اینجا آخرهفته بود و در آن ساعت مردم زیادی در خیابان‌ها بودند و تا ساعت‌ها به شادی پرداختند.»

مربی تیم والیبال پورتو گفت: «بعد از این بازی هواداران پورتو، کلی کامنت برایم ارسال کردند و بازی خوب هموطن من را تبریک گفتند.»

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار