پیشکسوت پرسپولیسی،خریدهای یحیی را با خاک یکسان کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه تقریباً در هر بازی به گل می‌رسیم، اما مهاجمی که بتوانیم همواره روی گلزنی او حساب باز کنیم در تیم نیست.

پیشکسوت پرسپولیسی،خریدهای یحیی را با خاک یکسان کرد

به گزارش زنهار، رحیم یوسفی، درباره تقابل تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در سوپرجام ایران اظهار داشت: فولاد تیم خوب و سرسختی است، اما می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم. آن‌ها تیم سرحالی هستند و بازیکنان ما باید این بازی را خیلی جدی بگیرند. پرسپولیس با تمام ضعف‌ها و اما و اگر‌هایی که با آن‌ها مواجه است، نتایج خوبی گرفته و به تیمی که می‌برد نمی‌توان انتقاد کرد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی گفت: پرسپولیس حتی در ابتدای فصل هم خوب یارگیری نکرد چه رسد به حالا! از سایر باشگاه‌ها خیلی عقب افتاده‌ایم و مدیریت جدید تا این لحظه هیچ چیزی به پرسپولیس اضافه نکرده است. در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه هستیم و خصوصاً در گل زدن ضعف داریم. با وجود اینکه تقریباً در هر بازی به گل می‌رسیم، اما مهاجمی که بتوانیم همواره روی گلزنی او حساب باز کنیم در تیم نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نیمکت این تیم و تفاوت آن با بازیکنان اصلی تصریح کرد: اگر بازیکن نیمکت‌نشین نتواند به خوبی جای بازیکنان اصلی را پر کند و در تیم جواب ندهد چرا باید جذب شود؟ دو بازیکن تاجیک پرسپولیس در حد امید‌های ما هم نیستند و اگر دو بازیکن از تیم امید به تیم اصلی می‌آوردیم بسیار بهتر بود.

یوسفی در خصوص اضافه شدن محمود خوردبین به مجموعه پرسپولیس به عنوان مشاور مدیرعامل خاطرنشان کرد: خوردبین قدیمی‌ترین پرسپولیسی حال حاضر است، اما حضور او در باشگاه بیشتر حالت نمادین و سمبُلیک دارد. بعید می‌دانم با این مدیریت بتوان جایگاه خوبی برای پرسپولیس متصور شد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار