خیانت دوباره پیکه به بارسلونا

ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی یوونتوس به توصیه جرارد پیکه پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

خیانت دوباره پیکه به بارسلونا

به گزارش زنهار؛ ماتیس دی‌لیخت بعد از سپری کردن روزهایی درخشان در ترکیب آژاکس، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و در تابستان سال 2019 فاصله‌ای تا انتقال به این تیم نداشت. اما به یک‌باره شرایط تغییر کرده و علی‌رغم تمایل خود این بازیکن به رفتن به بارسلونا، خبر انتقال این ستاره هلندی به یوونتوس منتشر شد.

البته خود ماتیس دی‌لیخت بعدها مدعی شد مشورت با کریستیانو رونالدو و ترغیب شدن از سوی ستاره پرتغالی وقت بیانکونری نیز در این تصمیم نقش داشته، اما نشریه اسپورت خبر از سهم جرارد پیکه در منتفی شدن انتقال این بازیکن به بارسلونا داده است.

ماتیس دی‌لیخت در آن مقطع جرارد پیکه را در حین گذراندن تعطیلات در سواحل دریای کارائیب ملاقات کرده و این دو بازیکن در مورد انتقال احتمالی مدافع جوان و هلندی به بارسلونا صحبت کردند. جرارد پیکه به دی‌لیخت تاکید کرد که بهتر است در این مقطع راهی نوکمپ نشود، زیرا با توجه به خیل مدافعان آماده در رختکن بارسلونا، فرصتی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت به‌دست نخواهد آورد.

خود جرارد پیکه و البته کلمنت لنگله در آن زمان و در دوران تحت هدایت ارنستو والورده مدافعان میانی اصلی بارسلونا بودند و ساموئل اومتیی نیز روی نیمکت حضور داشت. به همین دلیل و بعد از شنیدن این جملات، ماتیس دی‌لیخت احساس خطر کرده و به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد. البته به نظر جرارد پیکه این شایعه را تکذیب می‌کند، اما این خبر مورد تایید دی‌لیخت و البته مینو رایولا، مدیر برنامه او قرار گرفته است.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد، شانس جذب یکی از آینده‌دارترین مدافع دنیا توسط بارسلونا با مشورت جرارد پیکه از دست رفته است. در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد نقش آفرینی پیکه در جدایی لیونل مسی و رابطه بسیار بد این دو بازیکن نیز شنیده شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار