سرنوشت تلخ پرسپولیس در انتظار استقلال!

سرمربی تیم ملی نشان داده اعتقادی به ستاره خط دفاعی استقلال ندارد.

سرنوشت تلخ پرسپولیس در انتظار استقلال!

به گزارش زنهار؛ از زمان آمدن دراگان اسکوچیچ به تیم ملی، او از  دو مدافع میانی ثابت در همه بازی‌ها استفاده کرد. شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان، دو مدافعی هستند که اسکوچیچ علاقه زیادی به سبک بازی این دو دارد و انصافا هم هر دو بازیکن نمایش‌های بسیار خوبی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی داشتند.

به غیر از شجاع و محمد حسین نفراتی مثل مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، عارف آغاسی، سیاوش یزدانی، فرشاد فرجی هم سابقه دعوت به اردوهای تیم ملی را در زمان اسکوچیچ داشتند. با وجود دعوت از مدافعان مختلف، اسکوچیچ نشان داد انتخاب اصلی اش برای قلب خط دفاع، خلیل زاده و کنعانی زادگان هستند. با این وجود عده ای معتقدند، با توجه به عملکرد بسیار خوب بازیکنی مثل سیاوش یزدانی و درخشش او با پیراهن استقلال، اسکوچیچ حداقل در بازی با امارات که برای ما تشریفاتی هم بود از یزدانی یا آغاسی استفاده کند ولی اسکوچیچ حتی در روزی که شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، ترجیح داد از امید نورافکن در پست غیرتخصصی اش استفاده کند.

بعد از این اتفاق هواداران و پیشکسوتان استقلال به شدت علیه اسکوچیچ موضع گرفتند و از او انتقاد کردند. چیزی که مشخص است، اسکوچیچ اعتقاد زیادی به یزدانی و آغاسی ندارد و با بازگشت پورعلی گنجی و مجید حسینی به تیم ملی و حضور آن‌ها در کنار کنعانی زادگان و خلیل زاده، دو مدافع میانی استقلال شانس بسیار کمی برای حضور در جام جهانی خواهند داشت.

این اتفاق دقیقا مشابه اتفاقی است که برای مدافعان پرسپولیس قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ رخ داد و حالا بعد از حدود ۴ سال این بار آبی‌ها به سرنوشت رقیب سنتی خود دچار خواهند شد. در آن زمان پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و خط دفاع این تیم هم به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ در آن فصل انتخاب شد. با این حال سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری جایی در لیست کی‌روش برای آن رقابت‌ها نداشتند و به جای آن‌ها نفراتی مثل پژمان منتظری، روزبه چشمی و مجید حسینی در کنار مرتضی پورعلی گنجی و محمدرضا خانزاده به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار