استقلال به سه تیم بازیکن نمی دهد!

فرهاد مجیدی اجازه حضور بازیکنان مازاد تیمش را در سه تیم نمی دهد.

استقلال به سه تیم بازیکن نمی دهد!

به گزارش زنهار؛ مهلت نقل و انتقالات زمستانی آغاز شده و استقلال تدارک زیادی برای موفقیت در این عرصه دیده است. اگر همه چیز طبق همان برنامه‌ای که فرهاد مجیدی چندی قبل تشریح کرد پیش برود، استقلالی‌ها برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی چهار بازیکن جدید می‌خرند که شامل دو چهره خارجی و دو مهره داخلی خواهد بود.

البته به موازات همین خریدها، بازیکنانی هم از جمع استقلال جدا می‌شوند چون می‌دانند اگر بمانند، فرصت کمتری برای بازی به آنها می‌رسد و شاید اصلاً مجالی برایشان مهیا نشود. استقلال برای جدایی بازیکنان خود هم سیاست ویژه‌ای دارد و تا سرحد امکان نمی‌خواهد موجب قدرت گرفتن رقبا با استفاده از این نفرات شود.

بازیکنان جدایی‌طلب با باشگاه قرارداد دارند و اخذ رضایتنامه آنها منوط به جلب رضایت مدیران است. استقلالی‌ها تا سرحد امکان نمی‌خواهند بازیکنانی که از آنها جدا می‌شوند، در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به سپاهان، پرسپولیس و آلومینیوم اراک بپیوندند. سپاهان و پرسپولیس رقبای سنتی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند و آلومینیوم هم در این فصل شرایط مطلوبی دارد و همچنان در جام حذفی هم حاضر است بنابراین استقلال نمی‌خواهد این سه تیم با استفاده از بازیکنان آبی‌پوش خود را تقویت کنند.

چندی قبل رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در مصاحبه با خبرورزشی اعلام کرد بابک مرادی را می‌خواهد ولی این بازیکن در نهایت رضایتنامه خود را از استقلال گرفت و به هوادار پیوست. تیمی که قطعاً نمی‌تواند حریف شاگردان فرهاد مجیدی برای قهرمانی در لیگ برتر باشد .

مسئله دیگری که باشگاه استقلال برای جدا شدن بازیکنان مد نظر قرار می‌دهد بحث رضایتنامه آنهاست . اگر قرار بر قرض دادن بازیکنان یا معاوضه آنها با مهره‌های تیم‌های دیگر باشد، شرایط کاملاً مشخص است و رضایت هر دو باشگاه و بازیکنان شرط است. در غیر این صورت جدایی‌طلبان استقلال باید از نظر مالی باشگاه را راضی کنند تا رضایتنامه آنها را صادر کند.

در واقع نفرات باید مطالبات قبلی خود را ببخشند تا بتوانند برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر از استقلال جدا شده و راهی تیم دیگری شوند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار