شایعه کاملا جدی؛یحیی جانشین محرم می‌شود؟

در شرایطی که باشگاه سپاهان شایعه استعفای محرم نویدکیا را تکذیب کرده، شایعه فوق‌العاده عجیبی درباره سرنوشت نیمکت این تیم در ادامه فصل منتشر شده است.

شایعه کاملا جدی؛یحیی جانشین محرم می‌شود؟

به گزارش زنهار، دیروز اعلام شد محرم نویدکیا استعفایش را تقدیم باشگاه سپاهان کرده است. خبری که باعث شد شایعات دیگری هم درباره این باشگاه مطرح شود. اینکه مدیران سپاهان از محرم خواسته‌اند قبل از اینکه برکنار شود، استعفا دهد.

شایعه دیگر هم اضافه شدن فرهاد کاظمی به کادر فنی باشگاه سپاهان بود منتهی باشگاه اصفهانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شایعه استعفای نویدکیا صحت ندارد و این باشگاه هم مثل گذشته از او حمایت خواهد کرد.

در چنین شرایطی، بازار شایعات درباره نیمکت سپاهان کماکان داغ است و بر اساس این شایعات، نویدکیا نمی‌تواند از حضورش روی نیمکت این تیم مطمئن باشد.

در حالی که هنوز تکلیف بازگشت یحیی گل‌ محمدی به پرسپولیس مشخص نشده، برخی اخبار حاکی از آن است که علیرغم مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفای او، این مربی برنامه‌ای برای ادامه همکاری با تیمش ندارد و یکی از دلایل این موضوع، پیشنهادی است که او از باشگاه سپاهان دریافت کرده است.

این شایعه در حالی منتشر شده که وزیر ورزش در حاشیه بازی تیم ملی مقابل عراق به خبرنگاران اعلام کرد که نگرانی خاصی درباره پرسپولیس وجود ندارد و حالا باید دید یحیی گل‌ محمدی چه زمانی راضی به بازگشت به پرسپولیس خواهد شد و آیا سپاهان به او پیشنهادی داده یا نه.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار