بیانیه باشگاه دورتموند درباره مصدومیت ستاره جذابش!

ارلینگ هالند در بازی برابر هوفن‌هایم یک بار دیگر مصدوم شد و دورتموندی ها را نگران کرد.

بیانیه باشگاه دورتموند درباره مصدومیت ستاره جذابش!

به گزارش "زنهار، ارلینگ هالند مهاجم ملی پوش نروژی دورتموند برای سومین بار در فصل جاری دچار مصدومیت عضلانی شد.

او در دیدار برابر هوفن هایم و در دقیقه 63 مسابقه جای خود را اکسل ویتسل داد. بعد از بازی مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند از شرایط مصدومیت و آسیب دیدگی ارلینگ هالند اظهار بی اطلاعی کرد و همه چیز را منوط به نظر پزشکان دانست.

هالند از پایان ماه سپتامبر تا اواسط ماه اکتبر میلادی سه مسابقه را از دست داده بود. این مهاجم ملی پوش نروژی همچنین به دلیل مصدومیت، در هفت مسابقه‌ی دیگر زنبورها را نیز حضور نداشت.

باشگاه دورتموند در مورد مصدومیت هالند بیانیه داد:« یکشنبه و دوشنبه، هالند تحت نظر پزشکان قرار داشت و آزمایش هایی روی ناحیه مصدوم او صورت گرفت. طبق نظرپزشکان، او دچار مشکل عضلانی شده و در روزهای آتی باید آزمایشات بیشتری روی او صورت بگیرد. مدت زمان دوری هالند مشخص نیست و آرزو می کنیم او بتواند هر چه زودتر از مصدومیت رها شده و بتواند کاری که بیشتر از هر چیزی دوست دارد، یعنی گلزنی برای دورتموند را از سر بگیرد.»

01685644

بروسیا دورتموند بعد از گذشت دو هفته استراحت بوندسلیگا در یکشنبه ششم ماه فوریه(هفدهم بهمن) برابر بایرلورکوزن، یکشنبه سیزدهم ماه فوریه(24 بهمن) برابر یونیون برلین و همچنین یکشنبه بیستم ماه فوریه(اول اسفند) با بروسیا مونشن گلادباخ بازی خواهد داشت.

همچنین در دو پنجشنبه متوالی در تاریخ های هفدهم و بیست و چهارم ماه فوریه( 28 بهمن و پنجم اسفند) طی دو دیدار رفت و برگشت با تیم گلاسکو رنجرز در چارچوب رقابت های لیگ اروپا نیز رویارویی خواهد داشت.

اکنون باید دید شرایط هالند برای این 5 بازی حساس چگونه خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار