ستاره پرسپولیس علیه نکونام!

یحیی گل‌محمدی برای دیدار برابر شاگردان نکونام روی سبک بازی کمال کامیابی‌نیا حساب ویژه‌ای باز کرده است.

ستاره پرسپولیس علیه نکونام!

به گزارش زنهار؛ دیدار برگشت پرسپولیس و فولاد احتمالا کاملا متفاوت از نتیجه پر گلی که در دور رفت رقم خورد، خواهد بود. سرخ‌ها در فولاد آره‌نا تیم عبدالله ویسی را سه بر یک شکست دادند اما باید مقابل تفکرات نکونام در آزادی برنامه متفاوتی داشته باشند.

فولاد که جام حذفی را از دست داده در نیم فصل دوم توجه بیشتری به لیگ خواهد داشت و در پی جبران امتیازات از دست رفته و نزدیک شدن به رتبه‌های بالای جدول خواهد بود. یحیی می‌داند کار آسانی مقابل فولادی‌ها ندارد و با آنالیز دقیق این تیم نسبت به ضدحملات خطرناک آنها هشدار داده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ضد حملات خطرناک تیم فولاد در کنفرانس خبری گفت: زمانی که در تدارک حمله هستیم، باید نفرات مدافع، با هوشیاری کامل بتوانند در مقابل ضد حملات حریف مقابله کنند. این عملکرد بر می‌گردد به این که باید نسبت به زمانی که خودمان صاحب توپ هستیم با هوش و هوشیار باشیم و نزدیک بازیکنان حریف بازی کنیم تا غافلگیر ضدحملات فولاد نشویم. تیم فولاد در انتقال توپ و بازی، سرعت بالایی دارد و بازیکنانی دارد که می‌توانند بازی تیم خود را از زیر فشار خارج کنند.

این صحبت‌های گل‌ محمدی نشان می‌دهد که دو هافبک‌ دفاعی تیمش به خصوص کمال کامیابی‌نیا در این دیدار نقش ویژه‌ای بر عهده دارند و شماره 11 سرخ‌ها باید در نقش یک تخریبچی توپ‌های میانه میدان را قطع کند تا مانع انتقال توپ‌های سریع حریف شود.

جالب اینکه حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام در فولاد داماد خانواده کامیابی نیا است؛ به عبارت بهتر کمال برادر همسر رجبی است و رابطه گرمی میان آنها نیز وجود دارد و تقابل فامیلی کمال با رجبی و برخورد آنها پیش از بازی از نکات قابل توجه برای هافبک سرخپوشان محسوب می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار