پخش «ارادتمند نازنین، بهاره و تینا» به دست خالق اثر

فیلم سینمایی ارادتمند نازنین، بهاره و تینا به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی در صف پخش است و عبدالرضا کاهانی با انتشار تصاویری از فیلم سینمایی ارادتمند نازنین، بهاره تینا متنی را نوشت.

پخش «ارادتمند نازنین، بهاره و تینا» به دست خالق اثر

به گزارش زنهار؛ فیلم سینمایی ارادتمند نازنین، بهاره و تینا به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی در صف پخش است و عبدالرضا کاهانی با انتشار تصاویری از فیلم سینمایی ارادتمند نازنین، بهاره تینا نوشت:

فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره تینا را پخش می‌کنم.

به زودی

عبدالرضا کاهانی.

شایان ذکر است که این فیلم سینمایی سه بازیگر زن اصلی دارد که این نقش‌ها را طناز طباطبایی، مهناز افشار و آیدا ماهیانی برعهده دارند و بازیگر مرد این فیلم هم مهران غفوریان است. فیلمنامهٔ این فیلم را نیز کاهانی نوشته‌است فیلمی که هنوز جزئیاتی از داستان آن رسانه‌ای نشده اما برخلاف کارهای قبلی این کارگردان فضایی زنانه دارد. فیلمبرداری فیلم از ۱۵ دی ۱۳۹۴ به تهیه‌کنندگی عبدالرضا کاهانی و سعید خانی آغاز شد.

خلاصه داستان عبارتند از : در این فیلم زندگی سه دختر با خاستگاه‌های فکری متفاوت روایت می‌شود که هر سه از درد «بی شوهری» رنج می‌برند و همین می‌شود که به دل خیابان زده و با حضور در مهمانی‌ها و گعده‌های (دوره همی‌های) مختلف از مردان انتقام می‌گیرند.

    دیدگاه شما