بلایی که به جان مهراد جم افتاد

مهراد جم با انتشار عکسی و جمله ارادت اینستاگرام خود را بروز کرده و موجی از ناسزاها را به جان خرید .

بلایی که به جان مهراد جم افتاد

به گزارش زنهار؛ مهراد جم همسر دنیا جهانبخت بلاگر معروف بعد از مدتها در اینستاگرام کله ارادت را پست کرد و باعث شد بسیاری انتقاد شدیدی به او داشته باشند و فحش هایی را به او نسبت دهند.

همین نوشتار کوتاه کافی بود تا تعداد زیادی به او حمله کنند و از اینکه با خونسری بی خیال بچه مشترکشان با دنیا جهانبخت شده است او را به باد انتقاد بگیرند.

بلایی که به جان "مهراد جم" افتاد

مهراد در سن 14 سالگی در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد. این سریال از سیمای مرکز آبادان پخش شد. از 15 سالگی با دستگاه های موسیقی و ساز آشنا شد و به خوانندگی روی آورد.

در 16 سالگی آهنگ حس بد را با نام محسن سعیدی کیا منتشر کرد. پس از مدتی سکوت در سال 1396 با مسعود جهانی پرودیوسر به نام این روزها آشنا شد و به تهران مهاجرت کرد. حمایت های وی از مهراد باعث شده تا جم در پست ها و اشتوری هایش او را به عنوان پدر خطاب کند.

مسعود جهانی صفر تا 100 مسیر را با خواننده همراهی میکند و پس از معروفیت و شهرت، با او به صورت درصدی کار میکند که تا الان نتایج خوبی نیز در برداشته است. وی در حال حاضر در کنار حامد برادران و معین راهبر و … از بهترین تنظیم کنندگان حال حاضر موسیقی ایران است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار