شهناز تهرانی به دلیل سرقت مسلحانه دستگیر شد!

شهناز تهرانی در توئیتر نوشت: عزیزانم ، من در ۱۲۲ فیلم سینمایی بازی کردم و ۹ سال در تئاتر لاله زار فعالیت داشتم خدا را سپاس میگویم که در ایران زندگی بسیار خوبی داشتم .

شهناز تهرانی به دلیل سرقت مسلحانه دستگیر شد!

به گزارش زنهار به نقل از برترین‌ها: شهناز تهرانی در توئیتر نوشت: عزیزانم ، من در ۱۲۲ فیلم سینمایی بازی کردم و ۹ سال در تئاتر لاله زار فعالیت داشتم خدا را سپاس میگویم که در ایران زندگی بسیار خوبی داشتم .

بارها در مورد این تیتر توضیح دادم اما متاسفانه کسی که خودش را به خواب زده را نمیتوان بیدار کرد. 

عزیزانم شما میتوانید مخالف من یا عقاید سیاسی ام باشید و حتی از قیافه من خوشتان نیاید اما بازنشر این تیتر دروغ در زیر هر توییت من ، درست نیست . 

به طور خلاصه شهناز علیشاه تهرانی بازیگر سیاهی لشکر در سینمای قبل از  ۵۷ بود که توسط اعضای خانواده اش این باند سرقت را بوجود آورده بود و تمام اعضای آن هم دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند .روزنامه کیهان نیز از این تشابه اسمی سو استفاده کرده و چنین تیتر دروغی را منتشر کرد

گر چه که میدانم این توضیحات اثری در تیم شایعه‌سازان و دیگر ایران ستیزان ندارد و این افراد همچنان به توهین و افترا ادامه خواهند داد اما لازم دانستم برای آخرین بار در این مورد توضیح بدهم برای شما خوبانم که همیشه حامی هنرمندان بوده اید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار