زمان اجرای نمایش «شمعدانی‌ها»

نمایش «شمعدانی‌ها» به کارگردانی وحید نفر در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

زمان اجرای نمایش «شمعدانی‌ها»

به گزارش زنهار و به نقل از روابط عمومی نمایش، «شمعدانی‌ها» به نویسندگی ایوب آقاخانی و با کارگردانی وحید نفر از پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه تا ۲۳ تیر ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.فرید اسلام‌زاده، بلقیس بیک‌زاده، سهیلا ‌مفیدی، سحر محسنی، سارا ‌حدادی، سهیل ‌خبازی ‌نژاد، ستایش امینی، محمد رضایی و ساناز خدایی بازیگران این نمایش هستند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: ابوالفضل ‌جمشیدی، منشی صحنه:  سحر محسنی، سهیلا ‌مفیدی، مدیر تولید: مهرنوش بیگ‌زاده، مجری طرح: موسسه پوشه هنر پارس (آموزشکده هنرهای دراماتیک پوشه)‌، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.
در خلاصه داستان «شمعدانی‌ها» آمده است: بخت به اکبر شمعدانی و خانواده‌اش رو کرده؛ اما وای از توطئه‌های رندان دور و بر. خانواده این فرصت استثنایی را باید مدیریت کنند تا به رویای بلند بالا و غیرممکن مهاجرت به سرزمین آرزوها جامه عمل بپوشانند. اما ماجرا به این سادگی‌ها نیست و اتفاقات پیش بینی نشده‌ای در راه است.علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/shamdaniha۳ بلیت این نمایش را تهیه کنند.

دیدگاه شما