آخرین وضعیت بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، گفت: عمل سنگینی داشتم اما خدا را شکر الان خوبم.

آخرین وضعیت بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان

به گزارش زنهار؛ فیلی با گذشت دو روز از عمل جراحی مغزش حال عمومی‌اش را خوب توصیف کرد و گفت: عمل سنگینی داشتم اما خدا را شکر می کنم که تیم خوبی بودند و کارشان را بسیار عالی انجام دادند. اکنون به لطف خداوند خوبم. در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بستری هستم اما نمی‌دانم تا چه مدت باید اینجا تحت نظر بمانم. باید کمی بگذرد تا ببینیم پزشکان تشخیصشان چیست. در حال حاضر دستگاه به من وصل است.  

این بازیگر اظهار کرد: امیدوارم با دعای مردم عزیزم به‌زودی حالم خوب شود. از شما و دوستان دیگرم هم تشکر می‌کنم که جویای احوالم بودید. ان‌شاءالله که همیشه سالم باشید.

 محمد فیلی این روزها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت «سلمان فارسی» ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.

«روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «مختارنامه»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «دنگ و فنگ روزگار» و... و. از دیگر سریال‌های این هنرمند هستند. این هنرمند پیشکسوت شنبه، ۹ اردیبهشت ماه از ناحیه مغز جراحی شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار