اولین عکس منتشر شده از عروسی داریوش +عکس

تصویری از جشن عروسی سوم داریوش اقبالی با لباسهایی که به نظر می رسد برایش چند سایز بزرگتر است منتشر شد.

اولین عکس منتشر شده از عروسی داریوش +عکس

به گزارش زنهار؛ عکسی عجیب و غریب از داریوش اقبالی خواننده مطرح ایرانی که سالهاست در لس آنجلس زندگی می کند در روز عروسی سومش با لباسهای سایز بزرگتر مورد توجه قرار گرفت.

از دیدن سر و وضع "داریوش" در روز عروسی سومش شوکه می شوید/ عکس

ازدواج اول با گوگوش

در سالهای ۵۵ تا ۵۶ روابط عاشقانه داریوش و گوگوش که به تازگی از بهروز وثوقی طلاق گرفته بود خبر ساز تمامی تیترهای خبری مجلات و مطبوعات آنروزها بود و این روابط که به یک ازدواج پنهانی ختم شد یکسال و نیم بطول انجامید.

در آن روزها به روایتی بهروز وثوقی بارها خواسته بود که با داریوش کتک کاری کند و برای مدت ها او را تهدید می کرده پس از آنکه داریوش توسط یک زن مورد حمله با اسید قرار گرفت او که هفتاد درصد شنوائی اش را از دست داده بود مدتی بعد از ایران خارج و به انگلیس رفت برای معالجه و خوب ظاهرأ این پایانی بود برای روابط عاشقانه گوگوش و داریوش …

 

ازدواج دوم

داریوش اقبالی بعدها با زنی بنام فیروزه ازدواج کرد و از او صاحب دختری بنام بیتا شد و آنها مدت ها در ایالت کالیفرنیا آمریکا زندگی می کردند که در نهایت از هم جدا شدند.

ازدواج سوم

سومین ازدواج داریوش با زنی بنام ونوس می باشد که از سال ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب پسری بنام میلاد می باشند، این دو در حال حاضر با یکدیگر زندگی می کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار