چرا مردان ایرانی کیم کارداشیان ‌و جنیفر لوپز را دوست دارند؟+عکس منشوری کیم کارداشیان

به نظر شما اگر از مردان ایرانی نظر سنجی شود که از بین دو چهره معروف دنیا یعنی کیم کارداشیان و آنجلینا جولی کدام یک را می پسندید نتیجه چه خواهد بود

چرا مردان ایرانی کیم کارداشیان ‌و جنیفر لوپز را دوست دارند؟+عکس منشوری کیم کارداشیان

به گزارش زنهار؛ مردان ایرانی از هر نظر مردانی خاص و منحصر به فرد هستند تا آنجا که حتی علایق و سلایق آنها با بسیاری از هم‌جنسان خود در سایر نقاط جهان متفاوت است .

کارداشیان

شاید با مطالبی از این دست که مردان چه نوع زنانی را دوست دارند برخورد کرده باشید ،ما به جرأت می توانیم بگوییم که در این میان می بایست مردان ایرانی را از سایر مردان ساکن کره زمین متمایز کنید چرا که مردان ایرانی از هر نظر تافته جدا بافته هستند .

اگر دقت کرده باشید در سال های اخیر آمار جراحی های زیبایی از قبیل جراحی باسن برزیلی بسیار در بین بانوان ایرانی رواج پیدا کرده است و تنها دلیل آن پس از میل به زیبا بودن در خانم ها که قاعدتاً یک امر طبیعی و غریزی است و نمی توان به آن عیبرو ایرادی گرفت ،تنها جلب توجه ،علاقه و سلیقه خاص مردان ایرانی به این تیپ زنان است .

به زبان دیگر اگر از مردان ایرانی نظر سنجی شود که از میان کیم کارداشیان و آنجلینا جولی کدامیک را می پسندند یقین داشته باشید که کارداشیان با اختلاف برنده این نظر سنجی خواهد بود در حالیکه از نظر زیبایی شناسی عرفی و بین المللی قطعا آنجلینا جولی زیباتر و جذابتر از کیم خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار