ویژه نوروز ۱۴۰۲؛

شیدا یوسفی: بازیگران هم مثل باقی مردم نمی‌توانند سرکار نروند

بازیگر سریال «نون خ» گفت: اینکه آدم‌های دیگر سر کارشان می‌روند و زندگی‌شان چرخه خودش را دارد ولی هنرمندان سر کار نروند کما اینکه این اتفاق برای بسیاری از دوستان من افتاد، اصلا درست نیست.

شیدا یوسفی: بازیگران هم مثل باقی مردم نمی‌توانند سرکار نروند

به گزارش زنهار؛ شیدا یوسفی، بازیگر تلویزیون و تئاتر با اشاره به سالی که گذرانده است، گفت: من سال 1401 در سریال «سووشون» خانم آبیار و در شبکه خانگی «پدرخوانده» را کار کردم. اوایل سال هم کار «عقرب عاشق»، سریال خانگی به کارگردانی آقای فنونی‌زاده را کار کردم.

او درباره سری جدید سریال «نون خ» بیان کرد: امسال در این سریال نیستم. قصه «نون خ» به‌گونه‌ای است که کاراکتر مرجان چون ازدواج کرده و از خانواده جدا شده است، گاهی اوقات هست و گاهی اوقات هم نیست.

این بازیگر درخصوص رقابت دو پلتفرم صدا و سیما و شبکه خانگی گفت: معتقدم کیفیت سریال‌های شبکه خانگی شاید به دلایلی مثل بیشتر باز بودن دست‌شان در قصه و اینکه تلویزیون محدودیت‌های بیشتری دارد، بهتر است. از سوی دیگر بعد از کرونا چون مردم در خانه نشستند، تنوع سریال‌های شبکه خانگی و حتی تعداد آن بیشتر بود و شاید به این دلیل بود که مخاطبان بسیاری به سمت شبکه خانگی رفتند بنابراین بعید می‌دانم بتوان جلوی آن را گرفت درعوض باید صدا و سیما کیفیت سریال‌های خود را بالا ببرد. 

یوسفی در ادامه این گفتگو به سال سختی که بر هنرمندان گذشت اشاره کرد و گفت: شاید هر کسی بخواهد اظهارنظر خود را به نوعی به گوش برساند اما هنرمندان هم جدای از مشاغل دیگر نیستند و زندگی و معیشت آنها از همین راه می‌چرخد. اینکه آدم‌های دیگر سر کارشان می‌روند و زندگی‌شان چرخه خودش را دارد ولی هنرمندان سر کار نروند کما اینکه این اتفاق برای بسیاری از دوستان من افتاد اصلا درست نیست. شرایط زندگی من اجازه نمی‌داد بخواهم این کار را کنم. هر کسی یک جور فکر می‌کند و به اندازه تعداد انسان‌هایی که در جهان وجود دارند، طرز فکرهای مختلف داریم. به نظرم بازیگران هم مثل سایر مشاغل باید ارتزاق کنند، البته نظر هر کسی یک جور است، به هر حال باید نظرشان را هم به نحوی بیان کنند و هر کسی روش خودش را دارد.

او افزود: من هم از اتفاقاتی که افتاد خیلی ناراحت بودم. فکر می‌کنم هر کسی عکس‌العمل بازمانده‌های آنها را می‌دید تحت تاثیر قرار می‌گرفت اما در مورد توقیف فیلم‌ها و سریال‌ها به نظرم واقعا درست نیست اینکه چون بازیگری اظهار نظری کرده پخش فیلم و سریالش متوقف شود. مسئله آقای فرخ‌نژاد و اینکه چگونه اظهار نظر کردند را همه می‌دانیم اما دیدیم که سریال او پخش شد بنابراین به نظرم توقیف جوابگو نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار