ویژه نوروز ۱۴۰۲؛

رضا رویگری: از هیچکس توقعی ندارم/ اگر مسئولان کمک‌های مالی را بیشتر کنند ممنون می‌شوم

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما گفت: اگر مسئولان یک مقدار حمایت‌هایشان را از لحاظ مالی یا جهات دیگر بیشتر کنند، ممنون می‌شوم. امیدوارم فراموش نکنند که ما هم کارهایی در این مملکت انجام داده‌ایم.

رضا رویگری: از هیچکس توقعی ندارم/ اگر مسئولان کمک‌های مالی را بیشتر کنند ممنون می‌شوم

به گزارش زنهار؛ رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره حال و احوالش گفت: وضعیت جسمانی زیاد اذیتم نمی‌کند اما وضعیت روحی‌ام اذیتم می‌کنم و از لحاظ روانی خیلی خوب نیستم.

او ادامه داد: از جهت کمک‌های مردمی راضی هستم و خدارا شکر هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آید برایم انجام می‌دهد و به من می‌رسند و از این بابت از مردم صمیمانه تشکر می‌کنم. همکارانم هم سالی، ماهی یک وقت‌هایی زنگ می‌زنند حالم را می‌پرسند به هرحال آنها هم گرفتار هستند و من از کسی توقع ندارم.

رویگری در پاسخ به این سوال که مشغول پروژه کاری هستید یا خیر؟ عنوان کرد: درباره یکی دو پروژه کاری صحبت‌هایی شده ولی فعلا خبری نیست. من همیشه بازیگر بودم و کارم همین است طبیعتا علاقه دارم به کار ادامه دهم. به لحاظ جسمانی هم می‌توانم کار کنم به تازگی در اصفهان یک فیلم بازی کردم و مشکلی نبود بنابراین اگر کار خوبی باشد حتما انجام می‌دهم و بازی می‌کنم.

بازیگر سریال «مختارنامه» در پاسخ به این سوال که اخیرا در یک گفتگوی تلویزیونی از ندیدن نوه خود برای چندین سال، اظهار نارضایتی کردید، آیا دیدار میسر شد یا خیر؟ گفت: بله نوه‌ام را آوردند و بعد از سال‌ها او را دیدم.

او در درخواستی از مسئولان عنوان کرد: اگر یک مقدار حمایت‌هایشان را از لحاظ مالی یا جهات دیگر بیشتر کنند، ممنون می‌شوم. امیدوارم فراموش نکنند که ما هم کارهایی در این مملکت انجام داده‌ایم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار