طلاق بازیگر مرد معروف از مجری شبکه منوتو

در ادامه این مطلب ماجرای طلاق کوروش تهامی از همسر اولش شبنم طلوعی را میخوانید.

طلاق بازیگر مرد معروف از مجری شبکه منوتو

به گزارش زنهار؛ کوروش تهامی در 4 اردیبهشت 1351 در تهران متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دنشگاه آزاد است. و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش درآمده است.

او در یک خانواده پنج نفری متولد شده دو خواهر دارد که یکی از خودش بزرگ تر است و ازدواج کرده و خواهر کوچکترش دانشجو است. تا کلاس اول راهنمایی را در محله (پامنار) تهران بودم و پس از آن در محلههای سعادتآباد و شهرک غرب، در حال حاضر هم در غرب تهران ساکن هستم.

کوروش تهامی اولین بار با شبنم طلوعی ازدواج کرد ولی این ازدواج منجر به طلاق شان گردید و همسر سابق او هم اکنون در شبکه انگلیسی من و تو حضور دارد. شبنم طلوعی بدلیل گرایش به فرقه ی ضاله بهایی از کشور خارج شد.

ازدواج دوم او با پونه یزدانی بوده است که هم اکنون با یگدیگر زندگی میکنند.

نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود، همسرم برای خرید یک سی دی موسیقی وارد مغازه ای شد که من هم داشتم از آنجا خرید می کردم و اتفاقا من هم آن موسیقی را خیلی دوست داشتم. وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی شود، وارد معرکه شدم و با توضیحاتم که البته کمی هم مخصوص بود، مغازه دار را متوجه کردم موسیقی کار کیست و خواننده آن آلبوم چه کسی است اولین جرقه آشنایی ما آنجا بود و بعد هم رفت و آمد های معمول و خواستگاری …

شبنم طلوعی با لباس و کلاه آبی - طلاق کوروش تهامی

تفریحات مشترک ما زیاد است؛ سفر، سینما، خرید، پیاده روی و البته رستوران و. … ما واقعا به سفر خیلی علاقه داریم و برای سفرهای مان هم بسیار برنامه ریزی می کنیم که البته تقریبا همه این برنامه ریزی ها توسط همسر عزیزم انجام می شود. ما طی سال و به فراخور فرصت ها و زمان های فراغت، برای سفر برنامه می چینیم. به نظر ما سفر باعث می شود آدم ها بهتر خودشان را بشناسند و البته دیدن مکان های جدید و زیبا و همینطور برقرار کردن ارتباط با آدم های جدید روحیه هر شخص را عوض می کند و باعث نشاط می شود.

درکنار سفر که شاید تفریح اصلی ما باشد، اهل سینما رفتن هستیم و در خانه هم فیلم زیاد می بینیم. خرید جزء برنامه های اصلی ماست چون هر دو به شکل عجیبی عاشق خرید کردن هستیم (می خندد). من حتی خرید از سوپر مارکت را هم دوست دارم. پیاده روی و رستوران هم جزو تفریحات ماست. من مطالعه را هم خیلی دوست دارم و به شدت روزنامه خوان هستم.

آرزوی کودکی کوروش تهامی این بوده که دکتر شود تا بتواند مادربزرگش را که مریض بوده و وابستگی شدیدی به او داشته را خوب کند اما دوران دبیرستان نظرش عوض میشود و به فکر خلبانی و بازیگری میافتد. بعد از اخذ مدرک دیپلم گرافیک در دانشگاه آزاد مدرک لیسانس بازیگری تئاتر را نیز کسب می کند و فعالیت هنری خود را شروع میکند.

دربچگی عاشق موسیقی بوده ، او از کودکی به خاطر آنکه خیلی زود به تخصص رسیده شروع به تدریس تنبک و دف کرد و از همان کودکی طعم مستقل بودن را چشید. اول فقط شیفته موسیقی سنتی بوده ولی الان موسیقی پاپ را هم گوش میدهد. از صدای محمد اصفهانی و علیرضا عصار خوشش میآید و از پیشکسوتها هم صدای آقای حسین علیزاده و استاد شجریان را دوست دارد.

نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد. وی عضو افتخاری کانون ادبی نفس و جزو سفیران انجمن اهدای عضو ایرانیان است.

از کارهای وی در زمینه موسیقی و آواز می توان به آوازی که در سریال روزی روزگاری خواند با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی اشاره کرد همچنین تیتراژ سریال عصر پاییزی که اجرای دوباره یک ترانه قدیمی از ساخته های عطا الله خرم با تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی به نام خزان بود می توان اشاره کرد

محمد اصفهانی، علیرضا عصار، حسین علیزاده و استاد شجریان از خواننده های مورد علاقه او است در میان بازیگران نیز علاقه بسیاری به بازی های آل پاچینو، جانی دپ و نیکول کیدمن دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار