فیگور مورد دار بازیگر خانم با این لباس سوژه شد/ تصاویر

نیکی کریمی بازیگر مطرح و محبوب سینما است که اگرچه خدای خوشتیپی نیست اما با استایل ناجورش لقب ملکه زیبایی رو هم از خودش قاپید.

فیگور مورد دار بازیگر خانم با این لباس سوژه شد/ تصاویر

به گزارش زنهار؛ نیکی کریمی از جمله بازیگر ها فوق العاده جذاب و کار درست سینماست که سال های ساله داره در این عرصه فعالیت میکنه ازش به عنوان یکی از بهترین ها یاد میشه. با همه این اوصاف نیکی کریمی در کنار تمام شهرت و معروفیت جهانی ای که داره اساسا در دسه سلبریتی های بی حاشیه قرار میگیره که تمرکزش روی کارشه و خیلی علاقه ای نداره که به کمک حاشیه سازی خودش رو مطرح کنه، البته که دیگه امروزه روز نیکی کریمی نازنین به قدری محبوب و مورد احترامه که دیگه نیازی به تلاش برای به دست آوردن شهرت نداره.

خیلی از سلبریتی ها وخانوما و آقایون بازیگر هستند که برای هرچه محبوب تر شدن و بیشتر سر زبون افتادن اسمشون از هیچ کاری دریغ نمی کنن حتا ورزش کردن و به طبع راه و بی راه هم از خودشون موقع تمرین کردن عکس و فیلم می گیرند اما در مورد نیکی بانو این طور نیست، یعنی نیکی کریمی نه تنها دنبال این نیست که برای خودش به هر طریقی حاشیه درست کنه بلکه خیلی توانایی ها هم داره که اصلا صلاح نمیدونه رو کنه. با همه این اوصاف نیکی کریمی نهایتا عکسی از خودش موقع موتور سواری به همراه مربی جانش منتشر کرد که رسما هر چی برگ رو درخت مرخت های شهر بود رو ریزوند از بس که نیکی خانوم گنگ شده بود و ناااایس.

نیکی+کریمی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار