عشق جدید رونالدو کیست؛ نامزد رونالدو خوشگل تره یا این؟+تصاویر

جورجینا رودریگز نامزد کریس رونالدو که چند روزی است همراه خانواده به عربستان سفر کرده است؛ با دیدن صحنه های وایرال شده از یک دختر جوان، شوکه شد.

عشق جدید رونالدو کیست؛ نامزد رونالدو خوشگل تره یا این؟+تصاویر

به گزارش زنهار؛ گرچه داشتن همزاد غیر واقعی و خرافات به نظر می رسد اما در جهان افرادی وجود دارند که بسیار شبیه به چهره های معروف هستند، در دنیای فوتبال نیز بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار و... بدل هایی دارند، افرادی که گاهی با بازیکنان بزرگ فوتبال اشتباه گرفته می شوند و دردسرهایی برایشان ایجاد می کنند، همانطور که چندی پیش بدل نیمار در جام جهانی قطر 2022 باعث بهم‌ریختگی دوحه شد!

جالب است بدانید نه تنها رونالدو بلکه نامزدش جورجینا نیز بدل دارد، بدل عرب که بسیار شبیه جورجینا رودریگز بوده و پخش تصاویرش موجب حیرت کاربران شده است، در ادامه این بخش از نمناک تصاویر بدل نامزد کریستیانو رونالدو را مشاهده خواهید کرد.

جورجینا رودریگز

بدل جورجینا رودریگز، دردسرساز می شود؟

این روزها بعد از پیوستن رونالدو به تیم الاهلی و قرار گرفتن او و خانواده اش در صدر اخبار عربستان، فیلمی در فضای مجازی وایرال شده است که واکنش های عجیب و غریب در پی داشته، خانمی که در این فیلم حضور دارد، بسیار شبیه جورجینا رودریگرز است و اولین بدل جورجینا در عربستان محسوب می شود و ممکن است شباهت او به نامزد کریس دردسرهای غیر قابل پیش بینی را برای خانواده رونالدو در ریاض ایجاد نماید.

بدل نامزد رونالدو

بیوگرافی جورجینا رودریگز، همسر رونالدو

جورجینا رودریگز هرناندز هنرپیشه آرژانتینی-اسپانیایی، مجری، مدل، اینفلوئنسر، تاجر و همسر کریستیانو رونالدو متولد 27 ژانویه 1994 است، او دختر پدری آرژانتینی به نام خورخه رودریگز و مادری اسپانیایی به نام آنا ماریا هرناندز است.

جورجینا نامزد رونالدو

آشنایی رونالدو با نامزد جدیدش، جورجینا

کریستیانو رونالدو و جورجینا در سال 2016 زمانی که او در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار می‌کرد، آشنا و در ژانویه 2017 به طور رسمی رابطه خود را اعلام کردند.

رونالدو که در سال 2010 برای اولین بار پدر شده و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشته بود،پس از آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد.

خانواده جورجینا رودریگز

رونالدو در 18 آوریل 2022 باز هم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد. در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد اما بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار