تیپ مثبت18 زن سپهر حیدری همه را شوکه کرد+عکس

آرام جوینده همسر شاخ و باربی سپهر حیدریه که به استایل و فیس مصنوعیش معروفه و اینبار هم تیپ باحال خانوم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تیپ مثبت18 زن سپهر حیدری همه را شوکه کرد+عکس

به گزارش زنهار؛ دیگه این روزا فقط بازیگرای خانوم و آقا نیستند که شهرت دارن و میتونن بتازونن، بلکه شما اگه فقط کمی تا قسمتی فیس ترند شده و امروزی داشته باشید و از استایل های نکته دار استفاده کنید میتونید پیج اینستاگرامیتون رو ببرید بالا اونوقته که هم مهشور شدید و هم کلی پول میزنید به جیب!! میدونین که خیلی از بلاگرا همینجورین!

اما اگه در این بین همسرشون چهره ای معروف باشه که دیگه ده هیچ جلو ترین. مثلا نمونه بارزش سپهر حیدری و همسرش آرام بانو که خانوم خانوما با استفاده شهرت سپهر حیدری جلوه گری کرد و حالا خودش واسه خودش شده یه پا چهره مشهور! سپهر حیدری هم اگه نباشه باز آرام جونیده میتونه به راحتی کار رو ادامه بده.

حالا چرا یکراست رفتیم سر اصل مطلب، چون میون قشر مختلف سلبریتی ها این فوتبالیست ها هستند که شونه به شونه بازیگرا دارن پیش میرن و هر روز حاشیه ای جدید از یکیشون می شنویم و می بینیم! اصلا فوتبالیست پیشکسوت مثل حیدری و نیکبخت هم تنها در این کار نیستند و بازیکنانی که در حال حاضر بازی میکنن مثل ماهینی و یا قائدی و بیرانوند و ... نیز چنین می باشند با استفاده از تصاویر نه چندان معمولی خوشدون رو بولد می کنند.

 

سپهر خان که در این راه گل سرسبد محسوب میشه و با جچهره به شدت عملی و عروسکی همسرش مشهوره. در ادامه ابتدا تصویری جالب از آراک بانو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

تیپ عجیب خلبانی زنِ سپهر حیدری همه راحیرت زده کرد/ همین کم بود که آرام خانم خلبان بشه + عکس16

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار