عکس ناجور زن حسین ماهینی دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد+عکس

تیپ همسر بازیکن پرسپولیس در این تصویر به مذاق مخاطبانش خوش نیامد و انتقادات گسترده ای را به همراه داشت.

عکس ناجور زن حسین ماهینی دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد+عکس

به گزارش زنهار؛ حسین ماهینی فوتبالیست سرشناس و باسابقه فوتبال ایران است. حسین ماهینی سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی را دارد و زمانی هم یکی از کاپیتان های محبوب پرسپولیس به شمار می‌رفت. همسر حسین ماهینی انیس محمدی نام دارد و در اینستاگرام حسابی فعال است. همسر حسین ماهینی هم از قافله خودنمایان همسران فوتبالیست ها و افراد مشهور ایران در اینستاگرام جا نمانده و همانگونه رفتار می‌کند. همسر حسین ماهینی با انتشار ویدویی در صفحه خود خبر از حضور در یک موزیک ویدئو داد!

تیپ همسر بازیکن پرسپولیس در این تصویر به مذاق مخاطبانش خوش نیامد و انتقادات گسترده ای را به همراه داشت.

زن حسین ماهینی

حسین ماهینی (زاده 25 شهریور 1365 - بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های استقلال اهواز و ذوب آهن را دارد، ماهینی در سال 1391 به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

کارت پایان خدمت وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل، و وی به تیم نظامی ملوان بندرانزلی منتقل شد.وی پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل 94/95 شد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشت و به محض بازگشت به این تیم قرار داد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. و توانست با این تیم قهرمان لیگ شانزدهم شود.

بی غیرتی حسین ماهینی روی زنش |  تیپ زننده زن حسین ماهینی در شیراز13

حسین ماهینی متولد 25 شهریور 1365 در بوشهر، بازیکن فوتبال است.تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد، عشق و علاقه به ورزش و فوتبال فرصتی برای ادامه تحصیلش نداد، از بچگی عاشق پرسپولیس بوده و الان در پست مدافع بازی میکند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار