بهاره رهنما روی زن جدید پیمان را کم کرد +عکس

​بهاره رهنما از بازیگرای نصفه محبوبیه که اصولا با فیس و استایلش همرو متعجب میکنه و اینبار هم با کچلیه سر و بوتاکس غلیظش چنین شد.

بهاره رهنما روی زن جدید پیمان را کم کرد +عکس

به گزارش زنهار؛ بهاره رهنما از بازیگرای جذابیه که البته جذاب بودنش تو اینه که همیشه و همیشه رو بورسه و کلا نمیخواد از دید مخاطب بیوفته. البته که این تو چشم بودنه به هررر قیمتی، چندان خوب نیست و می بینید که بهاره رهنما حالا به چه اندازه منفور شده! اما بهتره بدونید که بهاره رهنما حالا حتی تو اوج منفی و جنجالی بودنشم در صفحه اینستاگرامش بیش از 5 میلیون دنبال کننده داره و خب این نشون میده که خود کاربره که افراد این چنینی رو بزرگ میکنه و جیباشونم هر روز پر پول تر!!

بهاره رهنما این روزا دیگه تو شغلی که باهاش مشهور شد نیست و خانوم خانومارو بلاگری فرا گرفته که هیچ، اینستا و کاربر رو هم سابیده از بس که فیلم و عکس و رفتار و گفته هایی عجیب و نه چندان جالب داره! اما بهاره رهنما بعد از اینکه وارد این حوالی شد به شدت آرایش هایی غلیظ میکنه که خب کاش مشکل فقط میکاپ بود و تمام، اما اصل قضیه اینجاست که بهاره بانوووو یه جور زده تو فاز ماله کشی و حجابی غریب و استایل هایی عجیب، که کرک و پر همرو یه دور ریزونده و حالا عادی به نظر میرسه!

بهاره

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار