خوشگلی زیاد زن ساسی مانکن پس از ازدواج حاشیه ساز شد+عکس

تصویری از ساسی مانکن به همراه همسرش منتشر شد که نشان می دهد همسر او بسیار جوان شده است.

خوشگلی زیاد زن ساسی مانکن پس از ازدواج حاشیه ساز شد+عکس

به گزارش زنهار؛ عکسی جالب و عاشقانه از ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی به همراه همسر جدیدش منتشر شد که بخاطر جوان شدن چهره همسرش بسیار مورد توجه قرار گرفت.

همسر "ساسی مانکن" بعد ازدواج 20 سال جوانتر شد/ عکس

همسر سابق ساسی کیست؟

ساسی مانکن سال‌ها پیش با دختری به نام سایه عباسی آشنا می‌شود و با او رابطه دوستی برقرار می‌کند. مدتی بعد از اینکه آن‌ها با یکدیگر رابطه داشتند، در فضای مجازی خبر بچه دار شدن ساسی پخش می‌شود.

اما واقعیت چیست؟ آیا ساسی مانکن واقعا بچه دارد؟

سایه عباسی همسر سابق ساسی است، در برخی رسانه‌ها می‌گویند خانم عباسی دکتر است. ماجرا این است که ساسی مانکن وقتی با خانم عباسی وارد رابطه می‌شود، آن‌ها بچه دار می‌شوند. اما قبل از آن ساسی برای گرفتن اقامت آمریکا در تلاش بوده است.

ساسی مانکن برای اقامت تلاش زیادی می‌کند، اما به دلیل اینکه دونالد ترامپ اقامت ایرانی‌ها را در آمریکا با تحریم‌ها و مشکلات زیادی روبرو کرده است در نهایت این خواننده بعد از اقامت تصمیم می‌گیرد که دوست دختر خود را به نام سایه رها کند.

سایه عباسی در آن زمان باردار بوده و پسر ساسی را در شکم خود داشته است.

رها کردن سایه همسر ساسی مانکن

ساسی بعد از گرفتن اقامت همسر سابق خود سایه عباسی را همراه با پسرش که هنوز متولد نشده بود، رها کرد. این زن تلاش زیادی می‌کند تا بتواند این خواننده را متقاعد کند و با او زندگی اش را ادامه بدهد.

این اتفاق انتقاد بسیاری از هواداران ساسان یافته معروف به ساسی مانکن را در پی داشت.

فرزند ساسی مانکن

پس از اینکه پسر ساسی متولد شد، مادرش نام او را برسام گذاشت. اما نکته عجیبی که مطرح شده است، این است که ساسی تاکنون بچه خود را ندیده است و در آستانه تولد او از لندن مهاجرت می‌کند و هنوز که هنوز است «برسام» را از نزدیک لمس نکرده است.

در کنسرت ساسی مانکن در اشتوتگارت، سایه و برسام هم شرکت می‌کنند و به محض این‌که بر روی صحنه می‌آید و آن‌ها را می‌بیند به سراغ آن‌ها نمی‌آید.

ساسی در حال حاضر سایه را بلاک کرده است و نمی‌خواهد فرزند خود را ببیند.

برسام آهنگ‌های پدرش را گوش نمی‌کند و سایه مادر برسام اجازه شنیدن آهنگ‌های ساسی را به فرزندش نمی‌دهد. او طرفدار اندی است و طبق ویدیویی که خاله‌ی برسام از او منتشر کرده، یکی از آن آهنگ‌های اندی را می‌خواند.

ازدواج ساسی مانکن با بیتا

ساسی مانکن در زمستان ۱۳۹۸ وقتی ۳۱ ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است. او به هیچ وجه سراغی از همسر سابقش سایه عباسی و فرزندش برسام نمی‌گیرد و به زندگی خود با بیتا مشغول است.

 
 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار