بازیگر زن معروف علت ازدواج نکردنش را لو داد

لیلا اوتادی در یکی از مصاحبه هایش از دلیل مجرد بودنش تا این سن پرده برداشت.

بازیگر زن معروف علت ازدواج نکردنش را لو داد

به گزارش زنهار؛ لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره و جذاب ایرانی در جواب سوالی بابت دلیل ازدواج نکردنش پاسخ عاقلانه ای را داد.

لیلا اوتادی گفت: ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مساله را داشته باشم ازدواج می کنم. اما من صرفا عاشق زندگی کردنم.

لیلا اوتادی در شکار قهرمان

فیلم سینمایی شکار قهرمان در حالی مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند که لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی به جمع بازیگران این فیلم پیوستند.

ایرنا: پدرام بهرامی فر که کارگردانی فیلم سینمایی شکار قهرمان را برعهده دارد، در این باره گفت: این فیلم سینمایی از ساختار اکشن برخوردار است و در حال حاضر مشغول رایزنی برای انتخاب عوامل آن هستیم.

وی ادامه داد: پیش از این با ایرج نوذری برای حضور در این فیلم به توافق رسیده بودیم و به تازگی نیز با لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی قرار داد بسته ایم. ضمن اینکه انتخاب بازیگران اصلی فیلم همچنان ادامه دارد.

بهرامی فرد اظهارداشت: با فرج الله حیدری نیز به عنوان فیلمبردار به توافق رسیده‌ایم و در حال حاضر نیز مشغول رایزنی با چند بازیگر ترک برای حضور در شکار قهرمان هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به ارکان پتکایا، ایمیز زالی اوغلو، نورگل یسیلکی و بیرجه آکالای اشاره کرد.

بهرامی فرد که کارگردانی انتقام مافیایی، تسلیم سرنوشت ۱، تسلیم سرنوشت ۲ و بی‌نشون را در کارنامه خود دارد، عنوان داشت:

متاسفانه چند سالی است که ساخت فیلم‌های اکشن به فراموشی سپرده شده و امیدوارم بتوانیم با ساخت شکار قهرمان این مسیر را برای علاقه مندان به این ژانر هموار کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار