اولین عکس از اتاق خواب ایلان ماسک که متعجب‌تان می‌کند

ایلان ماسک عکسی از اتاق خوابش منتشر کرد.

اولین عکس از اتاق خواب ایلان ماسک که متعجب‌تان می‌کند

به گزارش زنهار؛ ایلان ماسک عکسی از میز کنار تختش به اشتراک گذاشته است. در پاتختی  اتاق خواب ایلان ماسک  قوطی‌های خالی،  یک هفت‌تیر و همچنین یک تپانچه سنگ چخماق در یک جعبه قرار دارد. روی جلد داخلی جعبه این تپانچه تصویری از نقاشی عبور جرج واشنگتن از رود دلاویر نقش شده بود.

برخی از کاربران توییتر اشاره کردند که به نظر می‌رسد این هفت‌تیر یک کپی از هفت‌تیر یک بازی ویدیویی باشد. ماسک مشخص نکرد که آیا تفنگ کارایی دارد یا خیر.

عکس اتاق خواب ایلان ماسک

اولین عکسی که از اتاق خواب ایلان ماسک منتشر شد!

 

بیوگرافی ایلان ماسک

ایلان ماسک با نام کامل (Elon Reeve Musk) در سال ۱۹۷۱ متولد شد. پدر و مادر ماسک از دو کشور مختلف بودند. پدرش اهل آفریقای جنوبی و مادرش یک کانادایی بزرگ‌شده در آفریقا بود. درواقع پدربزرگ مادری ماسک یک آمریکایی-کانادایی ماجراجو بود که خانواده‌اش را با یک هواپیمای تک‌موتوره به استرالیا و سپس آفریقای جنوبی آورده بود. ماسک در یکی از شهرهای بزرگ آفریقای جنوبی به نام «پرتوریا» (Pretoria) به دنیا آمد و تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در این شهر سپری کرد. او فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر کوچک‌تر از خودش دارد. پدر ایلان، مهندس الکترومکانیک، خلبان، ملوان، مشاور املاک و حتی در یک بازه زمانی معدن‌دار بود. مادرش هم به‌عنوان یک متخصص تغذیه و البته مدل مشغول به کار بود. خانواده ماسک در دوران کودکی و نوجوانی او بسیار ثروتمند بودند.

فرزندان ایلان ماسک و نام‌های عجیب آنها

ماسک هشت فرزند داشته است که اولین آنها در سال ۲۰۰۲ درگذشت. دو سال پس از ازدواج ماسک با نویسنده کانادایی جاستین ویلسون در سال ۲۰۰۰ الکساندر ماسک نوادا به دنیا آمد. اما او در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد درگذشت. 

در سال ۲۰۰۴، ماسک و همسرش جاستین با کمک IVF، صاحب دوقلوهای خود گریفین و خاویر شدند. در ژوئن ۲۰۲۲، خاویر دادخواستی را برای تغییر جنسیت خود و نام و نام خانوادگیش ارائه کرد و دلیل آن را از بین بردن هر نسبتی با پدر بیولوژیکی خود دانست. خاویر الکساندر ماسک می خواهد به عنوان ویویان جنا ویلسون شناخته شود. سه قلوهای ایلان ماسک و جاستین ویلسون در سال ۲۰۰۶ به دنیا آمدند. جاستین آنها را نیز از طریق IVF باردار شد و پس از طلاق در سال ۲۰۰۸، حضانت آنها بین والدینشان  تقسیم شد. 

در ۵ می ۲۰۲۰، ماسک و شریک زندگی دومش که در حال حاضر از هم جدا شده اند گریمز آمدن پسر کوچک خود را اعلام کردند. این زوج ابتدا نام فرزند تازه متولد شده خود را X Æ A-12 گذاشتند.

در مارس ۲۰۲۲، ستاره پاپ گریمز دومین فرزند خود را با ماسک به دنیا آورد. او سعی کرد تولد دخترش را از مردم پنهان کند، اما این راز زمانی فاش شد که صدای گریه یک نوزاد در طبقه بالا در طول مصاحبه این زوج با Vanity Fair شنیده شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار