تیپ +18 آزاده صمدی همه را غافلگیر کرد +عکس

آزاده صمدی بازیگر خوش چهره که این روزا با تیپای خفن و اروپاییش داره اینستا رو میترکونه، جدیدا از حال و هوای عجیبش تو کمپ عکس گذاشت.

تیپ +18 آزاده صمدی همه را غافلگیر کرد +عکس

به گزارش زنهار؛  آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "راه بی پایان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. البته پس از این سریال چندان خبری از آزاده صمدی و سبک خاص بازیگریش نبود، تا اینکه دوباره با سریال پرطرفدار "می خواهم زنده بمانم" اسمش رو ورد زبونا کرد و محبوبیتش رو در فضای سریال های نمایش خانگی افزایش داد. اما آزاده صمدی فقط تو فیلم و سریالاش نیست که خیلی خفن تشریف داره و پیج اینستاش رسما غول چراغ جادو به شمار میاد بس که همه چی تمومه!

 

آزاده خانوم که یه چهره خیلی تو دل برو و جذابی داره، چند وقت پیش از حال و هوای کمپ زدنش و رفتن به قله کوه با استایل اون مدلیش عکس گذاشت و خیلی واسه همه شوک برانگیز بود؛ چرا که اصلا در نگاه اول چندان به چشم نمیومد که این بازیگر همون آزاده خانوم ما باشه که با این چهره یه مدلی ترسناک، فوتو انداخه تو اینستا. البته نکته ای که تو این عکس آزاده صمدی خیلی به چشم میاد، ابروهای فرچه کشیده شده خانومه که رسما انگاری رو اَبرا سیر میکنه!

 

azadeh

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار