شکیرا جام جهانی قطر را تحریم کرد

حالا نوبت شکیراست که حضورش در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر را تکذیب کند.

شکیرا جام جهانی قطر را تحریم کرد

به گزارش زنهار، با نزدیک شدن به جام جهانی قطر، بازار شایعات داغ است. این روزها همه کنجکاوند بدانند که امسال چه هنرمندی در مراسم افتتاحیه جام جهانی اجرا خواهد کرد.

جام جهانی قطر نزدیک است، و در تاریخ 20 نوامبر جهان توقف خواهد کرد و مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد ورزشی جهان را به تماشا خواهد نشست. مراسم افتتاحیه اغلب با آهنگی همراه است که تبدیل به نماد و امضای آن تورنمنت می شود، مثل «واکا واکا» در سال 2010 که خواننده کلمبیایی «شکیرا» آن را اجرا کرد.

این رویداد آنقدر بزرگ و باارزش است که هر هنرمندی آرزوی اجرا در آن را دارد، اما انتقاداتی که به جام جهانی قطر وارد شده باعث شد تا خیلی از هنرمندان شانس حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 را رد کنند؛ مثل «دوا لیپا» و «راد استورات».

همه جا خبرهایی از اجرای شکیرا در مراسم افتتاحیه شنیده می شد، اما این خبر نه تایید می شد و نه تکذیب. این خواننده کلمبیایی که این روزها درگیر مسائل شخصی خودش است، به شدت برای حضور در جام جهانی قطر مورد انتقاد قرار گرفت. اما طبق گزارش برنامه «آنا رزا»، در حالیکه تنها چند روز به آغاز تورنمنت باقی مانده، شکیرا نظر خود را تغییر داد و در قطر اجرا نخواهد کرد.

آدریانا دورونسورو در این برنامه گفت: «برای من تایید شده که شکیرا در مراسم افتتاحیه اجرا نخواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا او نقش دیگری در طول جام جهانی خواهد داشت یا خیر.»

ساندرا آلادرو، یکی دیگر از مجریان برنامه Telecinco، هم گفت که با اطرافیان این هنرمند صحبت کرده و «آنها تایید کردند که شکیرا اجرا نخواهد کرد. او قرار بود مجری مهمان باشد، حالا باید بیانیه ای بفرستد تا همه چیز را شخصا توضیح بدهد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار