مهراد جم روز تولد پسرش سنگ تمام گذاشت +عکس

مهراد جم که سال گذشته قبل از تولد فرزندش از همسرش دنیا جهانبخت جدا شد و به ایران بازگشت، بالاخره بعد از یک سال، طی یک اقدامی عجیب تولد پسرش را تبریک گفت.

مهراد جم روز تولد پسرش سنگ تمام گذاشت +عکس

به گزارش زنهار؛ محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۷۶ در آبادان به دنیا آمد. وی اصالتا عرب است و گفته شده در کودکی بسیار شر و شیطان بوده است. مهراد در سن ۱۴ سالگی در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد. این سریال از سیمای مرکز آبادان پخش شد. از ۱۵ سالگی با دستگاه های موسیقی و ساز آشنا شد و به خوانندگی روی آورد. در ۱۶ سالگی آهنگ حس بد را با نام محسن سعیدی کیا منتشر کرد. پس از مدتی سکوت در سال ۱۳۹۶ با مسعود جهانی پرودیوسر به نام این روزها آشنا شد و به تهران مهاجرت کرد. حمایت های وی از مهراد باعث شده تا جم در پست ها و استوری هایش او را به عنوان پدر خطاب کند. مهراد جم که سال گذشته قبل از تولد فرزندش از همسرش دنیا جهانبخت جدا شد و به ایران بازگشت، بالاخره بعد از یک سال، طی یک اقدامی عجیب تولد پسرش را تبریک گفت.

مهراد جم

 

 

این اقدام مهراد جم نشاندهنده این است که وی بالاخره حاضر به پذیرفتن فرزند خود شده است، در ادامه متن پر احساس مهراد جم را در تولد یک سالگی پسرش می خوانید:

۱ سالگی ...

تولدت مبارک پسرم .♥️

چه خوبه که میخندی بابا .

بخند ... :)

بابا

امسال شمع تولدت رو با آرزوی شادی کل #ایران

فوت کن .

آرزو کن کل ایران بخنده .

خنده ی واقعی ، خنده ی از ته دل ...

پسرم

تو زندگیت ۲ تا چیزو هیج وقت در ازای هیچی نفروش

۱ #شرف ۲ #وطن

خیلی دوستون دارم مردم عزیز کشورم.♥️

۲۰ ٫ آبان ٫ ۱۴۰۱

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار