این دو بازیگر عروس یک خانواده شدند

رابطه فامیلی بازیگران همیشه برای مخاطبان جالب توجه بوده است، بخصوص اگر این نسبت فامیلی به همسر بازیگران مرتبط باشد.

این دو بازیگر عروس یک خانواده شدند
به گزارش زنهار؛ در میان لیست بازیگران هالیوودی که با هم نسبت فامیلی دارند، نام نیکول ریچی و کامرون دیاز توجهات را بیشتر به خود جلب می کند. دو بازیگر زن معروفی که عروس یک خانواده شدند و همسرانشان با هم برادر است.

در واقع نیکول ریچی و کامرون دیاز باهم جاری هستند ولی این رابطه فامیلی چندان رسانه ای نشده است و ممکن است بسیاری از این ماجرا مطلع نباشند.

 

نیکول ریچی و کامرون دیاز

بیوگرافی کامرون دیاز و همسر موزیسینش

کامرون دیاز ستاره هالیوودی، کامرون میشل دیاز مانکن و بازیگر آمریکایی، ایتالیایی، آلمانی و کوبایی متولد 30 اوت 1972 است. پدر او بیلی دیاز یک آمریکایی-کوبایی از نسل دوم، و مادرش امیلی دیاز یک آمریکایی-ایتالیایی و آلمانی است. او یک خواهر بزرگتر با نام چیمن دارد.

کامرون دیاز در سال 2015 با بنجی مدن موسیقدان مشهور ازدواج کرد. آن‌ها در سال 2019 از طریق رحم اجاره‌ای صاحب یک دختر شدند.

کامرون دیاز و همسرش

فیلم های کامرون دیاز

کامرون دیاز در آثاری چون ماسک، دار و دسته های نیویورکی، شرک، ماسک، شام آخر، تعطیلات، زن دیگر، عروسی بهترین دوست من، ناباوران،نگهبان خواهر من و... بازی کرده است. او تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده است.

بیوگرافی نیکول ریچی و همسرش

نیکول ریچی هنرپیشه معروف آمریکایی متولد 21 سپتامبر 1981 است که از سال 2003 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او چندین سال پیش با جوئل مدن موزیسین آمریکایی و برادر دوقلوی بنجی مدن ازدواج کرده است. جوئل مدن متولد 11 مارس 1979 است.

نیکول ریچی و همسرش

ریچی که جاری کامرون دیاز است، در سال 2014 اظهار کرد که او برادر همسرش، بنجی و کامرون دیاز را به یکدیگر معرفی کرده بود، به همین خاطر «مسئولیت همه چیز را برعهده می گیرد».

ریچی در اینباره گفته بود:«من زن برادر دلسوزی هستم و برای هر کسی که شاد باشد خوشحالم. من دوست دارم زندگی همه پر از عشق باشد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار