بازیگر زن با این لباس شب منشوری ممنوع الکار می‌شود +عکس

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل که این روزا با تیپای شیک و پیکش داره کل اینستا رو میترکونه، جدیدا از رفیق جذاب و اروپای طورش رونمایی کرد.

بازیگر زن با این لباس شب منشوری ممنوع الکار می‌شود +عکس

به گزارش زنهار؛ نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه و اخیرا در سریال "بی نشان" با نقش متفاوتی که داشت نشون داد همچنان تمایل داره در قاب تلویزیون قرار بگیره. نیوشا ضیغمی در کنار بازیگری، یه پیج پر و پیمون هم ساخته که با عکسای جینگول مستونش سعی داره زیبایی خاص خودش رو به رخ بکشه. البته که نباید از میکاپ ها و استایلای رنگ و وارنگ نیوشا ضیغمی که در این میون داره حسابی باهاشون جولون میده، غافل شد که او رو یواش یواش داره تبدیل میکنه به یه سلبریتی تموم عیاری که از اونور بوم داره میفته!

نیوشا خانوم که علاقه زیادی به رفیق بازی و گشت و گذار با دوستای جذاب و متنوع خودش داره، چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که او رو در کنار یکی از رفقای جینگول و ژَذابش نشون میده. نیوشا ضیغمی که همیشه عادت داره خودش رو غرق در میکاپای خفن به نمایش بذاره، اما این بار میشه به جد گفت که جلو این دوستش بدجوری کم آورده، چون خانوم خانوما چنان به خودش رسیده و گیسا رو بافیده که نیوشا خانوم تو ان عکس به گرد پای دوستش هم نمیرسه!

e

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار