الهام چرخنده دلیل واقعی چادری شدن خود را رو کرد

گفتنی است الهام چرخنده در گفت و گویی دیگر درباره دلیل چادری شدنش گفته است: در نوروز سال ۹۳ توانستم با عنایت امام زمان (عج) زاویه فکری ام را از طریق شبکه چهار اعلام نمایم.

الهام چرخنده دلیل واقعی چادری شدن خود را رو کرد

به گزارش زنهار؛ من یک مادرم همه سرمایه ام امیرشایان و امیر ارسطو الهی یک روزی برای کشورشون افتخار باشن. من یک روزی چادر سر کردم که پشت سر مادرشون حرف نباشه شرمندتونم مامان شرمنده

گفتنی است الهام چرخنده در گفت و گویی دیگر درباره دلیل چادری شدنش گفته است:  در نوروز سال ۹۳ توانستم با عنایت امام زمان (عج) زاویه فکری ام را از طریق شبکه چهار اعلام نمایم.

این بازیگر زن سینما و تلویزیون بزرگترین آرزویش را بعد از چادی شدن ملاقات رهبر معظام انقلاب دانست و گفت: زمانی که از طرق شبکه قم اعلام عمومی چادری شدنم را داشتم در ذهنم آرزو کردم که به زودی بتوانم رهبر عزیز و بزرگوار انقلاب را از نزدیک ملاقات کنم تا به یک جریان هایی پیش خودم ایمان بیاورم. ۱۳ روز مانده بود به آن تایمی که در ذهن من شکل گرفته بود ظهر بود آن زمان حضرت آقا در بیمارستان تشریف داشتند و من تقریباً از وعده چهل روزه خودم قطع باور کرده بودم که از بیت ایشان تماس گرفتند و از من به عنوان یکی از هنرمندانی که باید به دیدن ایشان می رفت دعوت کردند به واقع آن چیزی اتفاق افتاده بود که باور قلبی من بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار