حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فصل جدید سریال بازی مرکب

کارگردان و نویسنده سریال بازی مرکب از حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فصل سوم بازی مرکب صحبت هایی کرده است.

حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فصل جدید سریال بازی مرکب

به گزارش زنهار،  هوانگ دونگ-هیوک که به عنوان نویسنده و کارگردان سریال پرطرفدار «Squid Game» شناخته می‌شود، در یک کنفرانس خبری شرکت نمود و در پاسخ به این سوال که آیا در فصل دوم شاهد حضور بازیگری هالیوودی خواهیم بود، پاسخ داد:

«با توجه به این که فصل دوم هم‌چنان در کشور کره جریان خواهد داشت، هیچ بازیگر هالیوودی فعلاً در نظر گرفته نشده است ولی شاید این اتفاق در فصل سوم به وقوع بپیوندد. لیٔوناردو دی‌کاپریو در گذشته اظهار نموده که از طرفداران پر و پا قرص سریال «Squid Game» می‌باشد، پس اگر که شرایط مهیا باشد از او برای حضور در فصل سوم دعوت خواهیم کرد.»

هوانگ دونگ-هیوک در ادامه اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل دوم در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد تا پخش قسمت‌های جدید برای سال ۲۰۲۴ آماده باشد. همچنین او فاش کرد که در مقایسه با فصل اول، بودجه بیشتری به آن‌ها اختصاص داده شده که دست عوامل پشت صحنه را برای به تصویر کشیدن وقایع هیجان‌انگیز باز خواهد گذاشت.

سریال کره‌ای «Squid Game» یکی از شگفتی‌های سریال‌های تلویزیونی در سال ۲۰۲۱ بود که رکورد بزرگی را از خود بر جای گذاشت و سود سرشاری را برای کمپانی نتفلیکس به ارمغان آورد. همین مسیٔله باعث شد تا خالق این مجموعه بتواند ساخت فصل‌های دوم و سوم را آغاز نماید و حال باید دید دونگ-هیوک می‌تواند موفقیت فصل نخست را تکرار نماید یا خیر!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار