زن شاهرخ استخری با استایل منشوری لب دریا/ عکس

شاهرخ استخری از اون دسته هنرمندایی هستش که وقتی دید تو اینستا مثل ریگ پول ریخته بیخیال اعتقاداتش شد و حالا لاو تو لاو با همسرش عکس میذاره!

زن شاهرخ استخری با استایل منشوری لب دریا/ عکس

به گزارش زنهار، شاهرخ استخری از اون دسته هنرمندانی هستش که تو یه چند سالی حسابی پرررکار و مشهور شده بود و پشت سر هم آقای بازیگر رو در سریال ها می دیدیم اما مدتیه که شاهرخ استخری نیز به خاطره ها پیوسته و انگاری شدیدا سرش گرم خونواده و دختراش و زندگی و پول در آوردنه. شاهرخ استخری ابتدا با بازی در سریال "دلنوازان" تونست خودش رو به مخاطب نشون بده و حسابیم دل ببره بعد با سریال "فاصله ها" که دیگه شد کراش خانوم های جوان و تینیجر در اون سال!

اما از گذشته شاهرخ استخری که رد بشیم و برسیم به حال حاضرش باید بگیم که آقای بازیگر چند سالیه که با خانوم سپیده بزمی پور ازدواج کردن و در حال حاضر دو دختر جیگولی به نام های پناه و نبات دارند. این روزا که همه خانوما شدن یه پا بلاگر و جلو دوربین اینستاگرام هرچی دوست دارن میگن و نشون میدن و میشن یه پا دست به جیب که معروفم شدن. حالا شما فکر کن آقاتون مشهور هم بوده باشه و خودتم استعدادی در این زمینه داشته باشی در نتیجه میشی سپیده خانوم بزمی پور که در حال حاضر بلاگری تمام عیار هستند و برای هر پستشون کتابی متن مینویسن!

Untitled+(1)

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار