ریحانه پارسا با شوهر جدیدش در اینستاگرام بدآموزی راه انداخته!/ عکس

ریحانه پارسا که این روزا وارد جهانی جدید شده و داره یه موارد جدیدی از زندگی گذشته و حال حاضرش به کاربر نشون میده اینبار رفت تو دوران شرارت!

 ریحانه پارسا با شوهر جدیدش در اینستاگرام بدآموزی راه انداخته!/ عکس

به گزارش زنهار، از وقتی که گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور اما سابق ایرانی از کشور رفت و مهاجرتی سر و صدااا دار داشت خیلی از خانومای دیگر در این عرصه نیز دل و جرئت لازمه رو پیدا کردن و هر کدوم به یه دلیل جمع کردن رفتن. اما اگه بخوایم واقعیت رو بگیم شاید بشه گفت فقطم همون گلشیفته فراهانی تونست بعد از رفتن شغل و هنرش رو ادامه و همچنان بازیگر بمونه و مدلینگ برند لوکسی همچون کارتیر هم بشه و هالیوود جایی پیدا کنه. ریحانه پارسا یکی از همون دخترای بازیگره که وقتی گلی خانوم رفت ایشون کوچولویی بیش نبود اما ظاهرا سودای رفتن رو داشت و در اولین فرصت بدو رفت! ریحانه پارسا دختری چموش و شیطون بود که حتی سر و صدای رفتنش از گلشیفته هم بیشتر شد و همچنان ریحانه پارسا بعد از گذشت دوسال، از پر حاشیه ترین اخباره!

ریحون

قطعا باید خیلی توانایی در ایجاد حاشیه داشته باشی که بتونی دائما یکار کنی که جنجالی بمونی! ریحانه پارسا در این یک سال و خورده ای حدودا دو سال، با افراد بسیار زیادی دیده شد و در فعالیت های بسیااار زیادی هم رفت و یکارایی کرد اما همش از این شاخه به اون شاخه پریدن بود! ریحانه خانوم حالا تو ورژن جدیدش هی با داداش کوچولوش پارسا پارسا عکس و فیلم میذاره و از این کوچولو هم برای تولید محتوای عجیبش نگذشته.

ezgif.com-gif-maker+(5)

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار