همسر بهرام رادان با استایل خفن شاخ مجازی شد/ عکس

مینا مختاری همسر بهرام رادان که از بلاگرای اینستاگرام هستش اینبار تصاویری از خود منتشر کرد که در رستورانی مجلل در حال خوشگذرانی بود.

همسر بهرام رادان با استایل خفن شاخ مجازی شد/ عکس

به گزارش زنهار، این روزا دیگه خیلی از بازیگرای آقای سینما که مجرد بودن هم ازدواج کردن اما انگاری این روند در خانومای سینما برعکس شده و هی در حال طلاق گرفتن هستند! مثلا یکی از این چهره ها که اتفاقا از جذابای این عرصه هم محسوب میشه و مثل بنز طرفدار داره، بهرام رادان می باشد که مدتها پیش با خانوم مینا مختاری مدل و بلاگر ایرانی ازدواج کرد. بهرام رادام و رضا گلزار از سلبریتی هایی بودن و هستند که سر و دست براشون شکسته میشه و عده ای دیوانه وار شیفته اونها هستند که خب ازدواج برای چنین اشخاصی چندان سود نداره اما در نهایت بهرام رادان متاهل شد.

11

حالا چرا میگیم سود؟ چون چنین سلبریتی هایی اگه ازدواج کنن هم احتمال ریزش هواداران بسیاری رو دارن و هم اینکه وارد محدودیتی خاص میشن که خب با مجردی زمین تا آسمون فرقشه. حالا از این ها که بگذریم و یکم برسیم به مینا خانوم مختاری همسر جذاب بهرام خان، باید بگیم که ایشون در اینستاگرام از افراد شناخته شده بودند و فعالیت زیادی هم داشتند تا اینکه خب خوشبختی در خونشون رو زد و حالا همسر بهرام رادان می باشد و این شهرت و فعالیت چند برابر شد.

مینا مختاری تصاویر بسیار زیادی در صفحه اینستاگرام خود منتشر میکنه و تبلیغات گرونی هم میگیره. اما خانوم خانوما به تازگی تو سیس عقاب و در لوکیشنی جذاب تصاویری از خود منتشر کرد که حالا یا خواسته و یا ناخواسته لباسش با مبل و فضا همخون شده! مینا خانوم هم زود تند سریع عکسای مورد نیاز رو گرفتن و با جمله ای کلیشه ای و اینستایی به اشتراک گذاشتن.

Untitled

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار