رضا گلزار با یک فیلم عجیب در اینستاگرام جنجال آفرید/ ویدئو

محمدرضا گلزار بازیگر محبوب کشورمان تصاویری جدید از خودش منتشر کرده است.

رضا گلزار با یک فیلم عجیب در اینستاگرام جنجال آفرید/ ویدئو

به گزارش زنهار، قطعا بین سلبریتی ها در هر کشوری، این بازیگراش هستند که بیشتر از همه تو چشمن و طرفدارای زیادی جذب خودشون میکنن. قطعا باز بین خانوم و آقا هم این خانوما هستن که خیلییی بیشتر حاشیه دارن و هررر کار و رفتارشون میره زیر ذره بین که البته خودشونم میخوان و اینطور نیست که ناخواسته باشه! حالا تو سینمای ما هم خانوما حسابی رفتن تو چشم و دارن میتازونن اما بین آقایون محمدرضا گلزار انگاری قصد داره با خانوما تو رقابت باشه و هم از لحاظ بازیگری و هم از لحاظ جنجال سازی همچین کمم نمیاره. محمدرضا گلزار از پررر طرفدار ترین چهره های ایرانی نیز محسوب میشه جوری که وقتی جایی اسم از محمدرضا گلزار باشه کرور کرور طرفداراش میریزن و حسابی اون فضارو پرررر میکنن در حد بکش بکش!!

محمدرضا گلزار در دو دهه گذشته تونست حسابی خودش رو در این عرصه سوپراستار کنه و جالب اینجاست که آقای بازیگر انگاری هر چه سنش بالاتر میره سن طرفداراش میاد پایین تر و حالا خیلی از دختر پسرای دهه هشتادی هستن که عاشق و شیفته وی هستند!

رضا خان گلزار در اینسناگرام نیز جزو بالاترین تعداد فاوورا بین چهره ها می باشد و فعالیت زیادی هم در این فضا داره که خب خوبیش اینه مثل خیلیا سیس نمیاد سالی یبار عکس و فیلم بذاره واسه هواداراش. اما به تازگی تصویری از آقای بازیگر به همراه برادرش بردیا گلزار منتشر شده ه انگاری داداش جان هم کراش شدن و خیلی از کاربران ازش خوششون اومده!

Untitled

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار