افشای رابطه بهاره کیان افشار با مرد متاهل سینما برایش دردسرساز شد!/ عکس

​بهاره کیان افشار به تازگی تو گربه سیاه رابطه توپش با بهرام خانُ به رخ کشید. حالا هم با یه استایل جدید دوباره اومد اینستا.

افشای رابطه بهاره کیان افشار با مرد متاهل سینما برایش دردسرساز شد!/ عکس

به گزارش زنهار، بهاره کیان افشار از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "کلاه پهلوی" تونست به محبوبیت باورنکردنی برسه. بهاره کیان افشار که این اواخر در فیلم "گربه سیاه" به ایفای نقش پرداخت، گرچه بازی اندکی داشت ولی توانایی های خودش رو به خوبی به رخ بقیه همکارانش کشید. بهاره کیان افشار فقط تو حوزه بازیگری نیس که دستی بر آتش داره و در اینستا هم حسابی فعالیت داره و طرفدارای زیادی در مدت فعالیتش واسه خودش دست و پا کرده.

862274_326

بهاره خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه استایل متفاوت نشون میده. خانوم بازیگر بعد از مدت های مدید یه عکس تمام قد تو پیجش گذاشت که البته ای کاش نمیذاشت! بهاره کیان افشار که معمولا همیشه به عنوان یه بازیگر شیک پوش و باکلاس بین سلبریتیا شهرت داره، این بار اما با یه تیپ عجیب غریب و خیلی ساده ظاهر شد که نشون میده کلی هم به این استایلش بی توجهی کرده. ولی از اونجایی که بخاطر چهره خوبش خیلی از مردم طرفداراش هستن و بهش علاقه دارن، دیگه زده تو خط بی خیالی و میگه هر جوری باشم طرفدارا پام وایمیستن! 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار