علت اصلی درگذشت تپل ترین بازیگر ایرانی فاش شد+ تصاویر

​محمدرضا لوانی بازیگر تئاتر در گفتگویی با رضا منتظری خبر داد که علی برقی عزیز بعد از دیالیز بر اثر آمبولی ریه فوت شده این درحالیست که پیش از این اعلام شده بود علی برقی بازیگر سینما، تلویزیون‌ و تئاتر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در گذشته است.

علت اصلی درگذشت تپل ترین بازیگر ایرانی فاش شد+ تصاویر

به گزارش زنهار، الوانی تاکید کرد : این هنرمند هفته گذشته با شک ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و در صفحه شخصی اش هم این مطلب رو منتشر کرد اما بعدا تست کرونای منفی شد ؛ از این رو فوت زنده یاد برقی ارتباطی با کرونا ندارد. علی برقی بازیگر سینما، تلویزیون‌ و تئاتر کشور که چندی پیش از ابتلای خود به کرونا خبر داده بود، درگذشت. از مهم‌ترین آثار علی برقی می‌توان به بازیگری در سریال های «ویلای من»، «بچه مهندس»، «دادستان»و «نون و ریحون» اشاره کرد.

بیو گرافی علی برقی

علی برقی ۱۰ آبان ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. او دانش آموخته سینما بود. برقی در یک مصاحبه گفت که احساسم را نمی فروشم، حتی به بالاترین بها، ولی آنگونه که بخواهم، خرج می کنم، برای آنهایی که لایق آن هستند.

علی برقی به تپل ترین بازیگر ایرانی با ۱۴۵ کیلوگرم وزن شهرت دارد. او با میترا شیرخانی ازدواج کرده بود که از وی صاحب دو دختر بنام باران و بهار هست.

فوت همسر علی برقی

متاسفانه در ۱۳ فروردین ۹۲ همسرش فوت کرد او در این باره می گوید : ۱۳ بدر لعنتی سالگرد فوت همسر عزیزم میترای نازنینم هستش، این عکس (پایینی) یک رب قبل فوتش به علت ایست قلبی هستش، ۱۳ به در نحسی خودش رو بهم ثابت کرد و من هر سال تو این روز داغ دلم تازه میشه،یه مرگ تراژدیک جلوی چشم خودم و بچه هام، لطفا با دلهای پاکتون برای شادی روح همسر عزیزم از صمیم قلب دعا کنید، میترای مهربان تا ابد دوست دارم و عاشقتم

پیشنهاد بازیگری بخاطر وزن

سنگین وزن ترین بازیگر ما در بیش از ۲۰۰ تیزر بازی کرد و بعد هم پیشنهاد بازی در یک سریال را قبول کرد، می گوید به خاطر وزنم از من خواسته شد تا در یک سریال ایفای نقش کنم، منم قبول کردم

علی برقی آدم شوخی طبعی بود

او درباره روحیاتش گفته بود: من خنده را دوست دارم، در کل آدم شوخی هستم. خوب است اگر شاد باشی و دیگران را شاد کنی. به همین خاطر، هر وقت یکی از همکاران با من سر وزنم شوخی می کند به او می خندم و با خنده پاسخش را می داد.

علی برقی

علی برقی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار