تصاویری عجیب از زن بازیگر ستایش مردم را شوکه کرد!/ عکس

شیوا خنیاگر بازیگر نقش عاطی در ستایش می باشد که هنرمندی بسیار آرام و بی حاشیه است تا اینکه به تازگی تصویری دود و دم دار از او منتشر شد.

تصاویری عجیب از زن بازیگر ستایش مردم را شوکه کرد!/ عکس

به گزارش زنهار، یکی از سریال هایی که خیلی خیلی مردم دوستش داشتند "ستایش" بوده و هست به طوری که درخواست برای فصل سومش هم شد و در نهایت این کار ساخته شد. این سریال همانند مختارنامه و یا یوسف پیامبر از جمله سریال هایی بوده که تا به حال یه پونصد باری شبکه آی فیلم نشونش داده و با وجود اینکه سه فصل بود اما مخاطب چهار چشمی پای تلویزیون می نشست و داستان ستایش خانوم و آقای فردوس رو نگاه می کرد.

Capture

اتفاقا ستایش تا همین چند شب پیش هم در این شبکه پخش میشد و تازگیا تموم شده اما نکته جالبش اینه که در تیر ماه سریال ستایش پر بیننده ترین سریال منتخب شد. حالا از این ها که بگذریم خب ستایش بازیگران زیادی داتش که برخیشون همانند خود نرگس محمدی و یا لاله مرزبان با این کار شناخته شدند و حالا سری در سرا درآورده اند. در فصل اول اگه یادتون باشه حشمت خان فردوس خیلی زیاد خودخواه و خوبین بود اما تو دنیاش یکی طاهرو خیلی دوست داتش و یکی عاطی خانوم همسرش رو!

شیوا خنیاگر همون عاطی خانوم هستند که هنرمندی قابل و شناخته شده اند اما خب چون حاشیه خاصی ندارند و کمتر هم در فیلم و سریال ها دیده میشن، چندان بولد نیستند. شیوا خنیاگر حتی در اینستاگرام هم کم حاشیست اما هواداران خاص خودش رو هم داره و بیش از 130 هزار کاربر دنبال کننده او هستند. انقدر گفتیم ایشون حاشیه ندارند اما به تازگی تصویری از عاطی جون منتشر شده که با چهره و ظاهری عجیب هستند به طوری که از نظر کاربران شبیه به فالگیرا شدن! در این بین خیلی ها هم به سیگار خانوم بازیگر اشاره کردند کحه خب جای تعجب براشون داشت!!شیوا خونیاگر صدای زیبایی داره و تو همون سریال ستایش هم صداش کاملا مشخص بود و اصلا خیلی ها به همین دلیل و اینکه خانمی آروم و با شخصیت است شیفته او شده بودند. شیوا خونیاگر بازیگر و مدرس فن بیان و گویندگی می باشد و در این راه فعالیت بسیار خوبی دارذد.

اما خیلی از کاربران با دیدن تصویری که بالاتر مشاهده کردید انگاری خورد تو ذوقشون و انتظار دیدن چنین صحنه ای رو نداشتن!

شیوا خانوم خونیاگر تصاویر بسیار زیاد و جذابی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که خب نشون میده از هنرمندای سن و سال دار اما چیتان پیتان سینما هستند چرا که علاقه بسیاری به نشون دادن موهای بلوند و میکاپ های رنگارنگشون دارند! در ادامه عاطی خانوم رو در ورزن اینستاییش ببینیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار