عکسی جنجالی از الهام چرخنده با زنان بی حجاب در تهران!

الهام چرخنده در بین هوادارانش محاصره شد.

عکسی جنجالی از الهام چرخنده با زنان بی حجاب در تهران!

به گزارش زنهار، عکسی از الهام چرخنده در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد هواداران او، وی را محاصره کرده اند.

در این تصویر مشاهده می‌شود که الهام چرخنده دوره شده و او با یک دختر جوان در حال سلفی گرفتن است.

الهام چرخنده: تبریک به رهبرمعظم انقلاب را افتخار خود می‌دانم

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با تبریک روز پدر به رهبر معظم انقلاب مورد هجوم و واکنش منفی شبکه‌های معاند قرار گرفتم اما خود را یک پاسدار می‌دانم و به تبریکی که به رهبرم گفتم افتخار می‌کنم.

وی که به دعوت بسیج رسانه هرمزگان به بندرعباس سفر کرده سه شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه این استان افزود: وقتی من ولادت امیرالمومنین علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفتم به من گفتند دیگر جایت در سینما نیست اما من تابع دینم هستم و ارادتم به رهبری بوده، هست و خواهد بود.

Capture

وی ادامه داد: درسینما با عشق وعلاقه کارمی کنم و به ارزش‌های اسلامی و دین ومذهبم احترام می‌گذارم و شیعه مرتضی علی (ع) هستم وسعی می‌کنم در سینما با تکنیک ومتفاوت ظاهر شوم.

چرخنده ادامه داد: وقتی ۱۶ساله بودم در بسیج ریشه کنی فلج اطفال شرکت کردم وهم اکنون هم در مسجد به بچه‌ها نقاشی آموزش می‌دهم.

وی گفت: نه فردی سیاسی هستم و نه ادعای دانش سیاسی دارم اما وظیفه خود می‌دانم از باورهای خودم دفاع کنم و اجازه نمی‌دهم به خانواده، جامعه ودینم توهین شود.

چرخنده بیان کرد: هرچند بعد ازآن تبریک مورد هجوم زیادی قرار گرفتم اما از کسانی که برای این اقدام من انرژی پاک می‌فرستند تشکر می‌کنم و برای این کار ارزشی خود تمام قد ایستاده ام.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار