کشف حجاب بازیگر خانم در آمریکا

عکس بی حجاب افسانه بایگان در جشن تولد پسرش خبر ساز شد.

کشف حجاب بازیگر خانم در آمریکا

به گزارش زنهار؛ اخیرا عکس بی حجاب افسانه بایگان در جشن تولد پسرش که عروسش نیز در آن حضور دارد، منتشر شده است که با واکنش های بسیاری رو به رو شده است.

کشف حجاب افسانه بایگان در آمریکا

افسانه بایگان به مناسبت تولد پسرش که در آمریکا زندگی می کند، نوشت: عزیزدلم عشقم یگانه یادگار همرم شازده کوچولوی مسافرم سالگشت سفرت به زمین مبارکون باشه الهی که در پناه مهر حضرت دوست و لطف مولا دست در دست فاطمه جان عزیزمون سلامت و موفق و سربلند باشی و رهرو راه نور و دلیار روشنایی راه روشن جانا

 

عکس کشف حجاب افسانه بایگان در اینستاگرام غوغا کرد!

 

واکنش افسانه بایگان به خبر کشف حجابش

پس از انتشار شایعه کشف حجاب افسانه بایگان او به این مساله واکنش نشان داد و عکسی با حجاب کامل منتشر کرد که نشان می دهد این بازیگر هنوز هم طرفدار حجاب است.

عکس کشف حجاب افسانه بایگان در اینستاگرام غوغا کرد!

بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۴۰ در خیابان فرانسه تهران می باشد. وی تا کنون حدود ۵۰ فیلم سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته است. خانم بایگان در یازده سالگی در فیلم کوتاه بوق به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۳ با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ سربداران آغاز کرد.

ازدواج  افسانه بایگان

همسر او مصطفی شایسته در سال ١٣٣٧ در تهران متولد شد و فعالیت در سینما را از سال ١٣۶٧ با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد و سپس با ساخت فیلم «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و ساخت و توزیع دهها فیلم سینمایی ایرانی با کارگردان های مختلف سینمای ایران به فعالیت خود ادامه داد.

پسر افسانه بایگان

علی ضیا در برنامه خوشا شیراز به افسانه بایگان گفت یک شایعه در مورد شما این بود که نیما فلاح پسر شماست . افسانه بایگان هم گفت نه اسم پسر من امیرعلی هست و خارج از ایران زندگی می کند. به گفته افسانه بایگان ایشان فقط یک پسر به نام امیرعلی دارد و همچنین شوهر ایشان مصطفی شایسته تهیه کننده سینما می باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار