سحر قریشی پس از طلاق به ایران بازگشت؟

تتلو پس از پایان رابطه اش با سحر قریشی متنی منتشر کرد که نشان می دهد از این اتفاق بسیار خوشحال است.

سحر قریشی پس از طلاق به ایران بازگشت؟

به گزارش زنهار؛ مدت زیادی از جدایی قبلی تتلو و سحر قریشی نگذشته است که تتلو دوباره با انتشار متنی اعلام کرد به رابطه اش با خانم بازیگر پایان داده است.

خوشحالی تتلو به خاطر جدایی از سحر قریشی

تتلو  درباره جدایی از سحر قریشی نوشته است: یهو بالاخره مجرد شدم شکر طبیعت واقعا دادشتم احساس خفگی میکردم واقعا رابطه فابریکی رو به هیچکی توصیه نمیکنم هرگز بد و خوبم نداره من همه جورشو تجربه کردم آزادیمون مبارک

 سحر قریشی به ایران بر می گردد؟

برخی کاربران در واکنش به جدایی دوباره امیر تتلو و سحر قریشی این ماجرا را بازی جدید این دو سلبریتی جنجالی دانستند. حالا باید منتظر ماند و دید که در صورت صحت خبر جدایی تتلو و سحر قریشی، خانم بازیگر به ایران باز می گردد یا خیر!

 

خوشحالی تتلو به خاطر جدایی از سحر قریشی؛ آزادیمون مبارک!

 

ماجرای امیر تتلو با سحر قریشی زمانی داغ شد که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال بشود.

بعد از اینکه تتلو رسما از هوادارانش خواست یوتیوب سحر قریشی رو دنبال کنند با موجی از انتقادات هواداران خود مواجه شد.

او در نهایت مجبور شد در سلسله متن های به این انتقادات پاسخ بده و بگوید: انتخاب من همیشه در زمان مناسب ، درست بوده و هست و هواداران باید به انتخاب من تو هر زمینه ای ایمان و احترام بگذراند.

چرا سحر قریشی حاج خانم شد؟

امیر تتلو در آخرین نوشته هایش علت حاج خانم صدا کردن سحر قریشی را اینطور توضیح می دهد که ایشون مکه رفتند و از روی احترام گفتم حاج خانم ، همین.!

ازدواج های سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند. رابطه علنی دیگر سحر با امید علومی بود. سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

ماجرای رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی چه بوده است؟

انتشار تصاویر دو نفره در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد. بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان سحر قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

توضیح مهدی طارمی درباره ارتباطش با سحر قریشی: آن رابطه تمام شد و الان در رابطه جدیدی هستم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار