دختر پرحاشیه علی دایی با مادرش عکس منشوری منتشر کرد!/ تصویر

دنیز دختر علی دایی که حالا دیگه کاملا شناخته شدست، به همراه مادرش تصویری منتشر کرد که نشون میده مامی جان سن و سالی جوان دارند.

 دختر پرحاشیه علی دایی با مادرش عکس منشوری منتشر کرد!/ تصویر

به گزارش زنهار، دنیز دختر اول و خارجکی علی دایی می باشد که سالهاست خارج از ایران زندگی میکد و یه جورایی اصلا رنگ ایرانو ندیده. علی دایی هم که دیگه نیازی به آشناییت نداره چرا که مرد جذاب فوتبال ایرانه و خیلی ها حتی استقلالی ها هم او را دوست دارند و احترام خاصی براش قائلند. اما دنیز خانوم از پدر داشتن انگاری تنها اسمش رو داشته و در کنار مادرش بزرگ شده.

در حدی که علی دایی اصلا مادر دنیز رو حساب نمیکنه و مدتی پیش در یکی از مصاحبه ها گفت تنها یکبار ازدواج کرده و حتی سن دخترش رو هم به درستی نمیدونست! همن مصاحبه و حرف های علی دایی باعض شد تا دنیز بیشتر به چشم بیاد و کاربران به پیجش هجوم ببرند تا ببینن قضیه از چه قراره و خب دنیز هم چون به خودش و مادرش بر خورده بود و از طرفی هم پدرش چهره ای ببسیار مهم به نام علی دایی بود، با انتشار متن و تصویری حرفای دلش رو زد و یه جورایی جواب علی دایی رو داد!

Untitled

دنیز دایی تا پیش از این اتفاق و جنجالات چندان عکسی از مادرش در پیجش منتشر نمیکرد و بیشتر تو حال و هوای عکس و فیلمای خودش بود اما از اون به بعد بیشتر به این موضوع توجه داره. در ادامه تصویری جدید از دنیز و مادرش مشاهده می کنید که نشون میده همسر اول علی آقا دایی  سن و سالی بسیار جوان هم دارند. ناگفته نمونه این تصویر رو مادرش منتشر کرد با کپشنی زیبا برای دخترش دنیز.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار