ماجرای تغییر جنسیت یک بازیگر زن دیگر که اکنون مرد است

جالب است بدانید شهره لرستانی تنها بازیگری نیست که تطبیق جنسیت داد و قبل از او سامان ارسطو که ابتدا اسمش فرزانه بود این عمل را انجام داده است. او حالا ازدواج کرده است و همراه زنش زندگی می کند.

ماجرای تغییر جنسیت یک بازیگر زن دیگر که اکنون مرد است

به گزارش زنهار؛  شهره لرستانی تنها بازیگری نبوده که تطبیق جنسیت داده است و سال ها قبل از فاش شدن تطبیق جنسیت مازیار لرستانی یکی دیگر از بازیگران معروف زن این عمل را انجام داده است و حالا به عنوان بازیگر مرد در عرصه هنری به فعالیت خود ادامه می دهد و دوباره تشکیل خانواده داده است.

سامان ارسطو، بازیگر معروف سینمای ایران یکبار در ۲۴ سالگی به اصرار خانواده ازدواج کرد و بعد از یک روز زندگی با شوهر، از او جدا شد. او یک ترنسکشوال بوده که در سال ۱۳۸۷، در سن ۴۱ سالگی، تغییر جنسیت داد و از آن پس نام خود را از فرزانه به سامان تغییر داد.

بازیگر معروف مرد ایرانی که ابتدا زن بود! / راز تطبیق جنسیت یک بازیگر دیگر لو رفت

 

او در یکی از مصاحبه هایش گفته است که از همان شش یا هفت سالگی متوجه تفاوتم با دختر بچه های دیگر شدم و هیچ وقت مانند آنها کفش پاشنه بلند و پیراهن نپوشیدم اما ترس از تنها شدن باعث شد که به تغییر جنسیت فکر نکنم تا اینکه در سال ۱۳۸۷، در ۴۱ سالگی بالاخره تصمیمم را گرفتم و با کمک دوستانم در داخل ایران عمل های تطبیق جنسیت را انجام دادم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار