زایمان سلبریتی پرحاشیه بعداز طلاق همه را شوکه کرد!/ فیلم

اما شایعه زایمان دوباره بهاره رهنما از کجا شکل گرفت؟ در واقع دو روز قبل بود که بهاره رهنما، ویدیویی از زمان بارداری دخترش پریا قاسم‌‎خانی منتشر کرد. ویدیویی که طبق گفته خودش بخشی از مستند او درباره مادران ایرانی است که قرار است بزودی اکران شود. انتشار این ویدیو باعث شد تا برخی شایعه زایمان مجدد او را منتشر کنند.

  زایمان سلبریتی پرحاشیه بعداز طلاق همه را شوکه کرد!/ فیلم

به گزارش زنهار، روز گذشته بود که برخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که بهاره رهنما دوباره عمل زایمان انجام داده و صاحب فرزندی شده است. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ویدیو مربوط به بیست و چهار سال قبل است و زایمان دوباره بهاره رهنما صرفا یک شایعه از سوی فیک نیوزها است.

به گزارش زنهار، اما شایعه زایمان دوباره بهاره رهنما از کجا شکل گرفت؟ در واقع دو روز قبل بود که بهاره رهنما، ویدیویی از زمان بارداری دخترش پریا قاسم‌‎خانی منتشر کرد. ویدیویی که طبق گفته خودش بخشی از مستند او درباره مادران ایرانی است که قرار است بزودی اکران شود.

انتشار این ویدیو باعث شد تا برخی شایعه زایمان مجدد او را منتشر کنند. اما با این وجود بهاره رهنما هنوز به این شایعات واکنشی نشان نداده است.

تایید طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی

در طول ماه‌های گذشته بار‌ها بخشی از رسانه‌ها و کاربران مدعی طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی همسر دوم اش شدند. ازدواجی که سال ۱۳۹۶ به وقوع پیوسته بود. اما هیچ گاه بهاره رهنما به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرد. ولی در نهایت بهاره رهنما تصمیم به رسانه‌ای کردن این موضوع گرفت و در یک برنامه زنده اینستاگرامی موضوع طلاق از امیر خسرو عباسی را تایید کرد.

او در مورد علت طلاق اش هم به شکل سر بسته اشاره‌هایی می‌کند و می‌گوید گاه آدم فکر می‌کند که ادامه دادن یک رابطه به بچه خودش هم ضربه می‌زند. از طرفی اگر طرف مقابل آن چیزی نباشد که نشان می‌دهد و صرفا حفظ ظاهر کند، نمی توان آن زندگی را به خاطر مصلحت ظاهر ادامه داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار