غوغای نیوشا ضیغمی با این سر ووضع بعد از طلاق/ عکس

نیوشا ضیغمی بعد از عمری خوشگلاسیون، حالا دست به شغلی جدید زده و قصد دارد تا در عرصه هنر و طراحی ایرانی در صنعت مد و لباس فعالیت داشته باشد.

غوغای نیوشا ضیغمی با این سر ووضع بعد از طلاق/ عکس

به گزارش زنهار، نیوشا ضیغمی هنرمندی جذاب و خوش چهره می باشد که در بازیگری هم استعداد خوبی دارد اما خب تو سبک خودش! مثلا سبک خودش چجوریه؟ اینجوری که خانوم بازیگر همیشه در نقش دختری خوشجل موشجل که یه پسر که حسابی عاشق و شیفتش میشه. منظور اینه که نیوشا ضیغمی تقریبا هیچگاه ریسک نکرده و نخواسته زیبایی چهرش کم بشه و در هر حالت زیباست! نیوشا ضیغمی مدتی میشه که کمرنگه اما فکر نکنید خانوم خانوما از این عرصه خداحافظی کرده خیر! بلکه در حال بازی و آماده سازی در یک سریال تلویزیونی می باشد و قرار نیوشا خانوم رو در سریال تلویزیونی ببینیم!

294403418_862824778016049_6921710329647582995_n

uiu

نیوشا ضیغمی هواداران بسیاری دارد اما خیلی ها هم بر این عقیده اند که این بازیگر اگر پونصد مدل عمل زیبایی نمیکرد و به چنین چهره ای نمیرسید نمیتونست چندان خودش رو نشون بده و اعتماد به نفس حال حاضرش رو داشته باشه! اما خب برمیگردیم سر قضیه اینکه چهره و زندگی هرکس به خودش مربوطه و شاید خانوم ضیغمی بخواد یه پونصدتا دیگه هم عمل زیبایی کنه اما موضوع اینجاست چنین چهره هایی به دلیل اینکه شهرت دارند نظرات هم درباره شان زیاده که برخی درست هستن و برخی هم قضاوته نابه جا!

از این ها که بگذریم و برسیم سر خونه زندگی و لایف استایل این بازیگر باید بگیم که نیوشا ضیغمی همونطور که در ظاهرش مشخصه علاقه وافری به کارای زیبایی چه در چهره و چه در استایل دارد و خب از اونجایی که بیشتر بازیگرا به جز بازیگری شغل دیگه ای هم دارند، نیوشا ضیغمی نیز در رهرو علاقه ای که داشته رفته و علاوه بر اینکه در بهترین منطقه تهران کلینیک زیبایی دارد، به تازگی هم وارد حوزه ای جدید شده.

نیوشا ضیغمی به تازگی جز پیج میلیونی خودش صفحه ای دیگر در اینستاگرام باز کرده است به نام نیوشا استایل! وی در این پیج قصد دارد تا در صنعت مد و لباس فعالیت داشته باشد. البته که هنوز محتوای خاصی در آن منتشر نکرده اما به گفته خود قصد دارد تا به هنر ایرانی و طراحان ایرانی در این صنعت بپردازد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار