درخواست اعدام برای امیر تتلو!/ عکس

این روزها هر چه قدر امیر تتلو پرحاشیه و خبرساز است در عوض از سحر قریشی هیچ رد و نشونی نیست و خانوم انگار حسابی رفته تو لاک خودش!

درخواست اعدام برای امیر تتلو!/ عکس

به گزارش زنهار، امیر تتلو که این روزها دوباره با رفقا و دوستان قدیمی ش دور هم جمع شده اند و به قول خودشون قراره رپ فارسی رو بترکونن! اول رضا پیشرو رفت پیش تتلو و با هم یه آهنگ هم بیرون دادن حالا تهی و حصین هم رفتن استانبلول و دوباره بعد 15 سال این چهار نفر در کنار هم قرار گرفتند.

 حضور این چهر نفر که شاید بشه گفت پرطرفدارترین خواننده های موسیقی رپ هستند در کنار هم خالی از حاشیه نبود. البته شاید پر رنگ ترین این حواشی اونجایی بود که تتلو و پیشرو از مردم ایران و فارسی زبون ها گلگلی کردند که چرا ما رو حمایت نمی کنید. اون ها معتقدند که فقط به این دلیل که زبونشون فارسی هست سبب شده که عقب بیوفتن!

امیر تتلو به روال همیشگی دو دمای انتشار موزیک جدیدش تو کانال شخصی و البته پبج یوتیوب کلی جو داد و فضا سازی کرد که بیاین صفحه رو میلیونی کنید و حمایت کنیم تا کار جهانی بشه و خلاصه از این جور حرف ها اما این بار هم خیلی از آقای خواننده حمایت نشد و تتلو جلوی رفقای رپرش ضایع شد!

تتلو در واکنش به حمایت نشدن تو کانال تلگرامی خودش نوشت: همه چیز خراب شد، شما ارزش زحمت و شب بیداری ندارید. آبروم جلو رفیقام رفت! گفتم شما استراحت کنید من این آهنگو میلیونی میکنم تا خستگیتون دراد بقیه شو انجام بدین. اما سکه یه پول شدم تموم شد رفت. خجالت زده شدم جلوشون با این اعداد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار