«یاغی» هم توقیف می شود

محمدجواد شکوری مقدم(مدیر عامل فیلیمو) در بیاینه‌ای به شدت از ساترا انتقاد کرد و گفت:«... ما هر چه از ساترا به‌دلیل نفس و ذات صداوسیمایی‌اش بخصوص در دوران اخیر که اتمسفر معاونت فضای مجازی صدا وسیما، ساترا را مدیریت می‌کند، دیدیم، ناجوانمردی، ناصوابی و کارشکنی بود.»

  «یاغی» هم توقیف می شود

به گزارش زنهار، روزهای اول ساده شروع شد، مجوز انتشار بود و ممیزی کلی! روزهای آخر حتی پست‌های شبکه‌های اجتماعی‌مان را باید تایید می‌کردند، همینقدر سنگین، سهمگین و بسته!

تمام تولیداتمان را خوابانده بودند، همین دوستی که اسمش را بردید (حسام‌پور)، دو ماه، نامه‌ای به فرودگاه امام بابت معرفی تیم تولید سریال «یاغی» را روی میزش بی پاسخ گذاشته بود و 200 نفر عوامل تولید لنگ در هوا بودند چون ‌معتقد بود سریال سیاه نمایی است! دوستان ارشاد می‌دانند نامه‌های ناجی هنر در کمتر از یک‌ساعت در ارشاد امضا می‌شود و کار تولید کننده را راه میاندازند.

سریال یاغی ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ با مطالعه کامل فیلمنامه موافقت کلی از ساترا دریافت کرده بود، ولی بزرگواران پس از پایان ۹۰ درصد تولید، ده صفحه اصلاحیه در سطح فیلمنامه به سریال داده بودند!

سریال «ساخت ایران» برج ۵  سال ۱۴۰۰ در سامانه ساترا ثبت شد، پس از کلی التماس برج ۱۱، سال ۱۴۰۰ شفاها موافقت کلی انتشار دادند، دو روز بعد تماس گرفتند که برای بهرنگ علوی در برج ۱۰ سال ۱۴۰۰ نامه ممنوع الکاری زده شد و سریال امکان انتشار ندارد! هر چه توضیح دادیم مگر می‌شود این نامه عطف به‌ماسبق شود؟ پروژه‌ای که تولیدش تمام شده را چه کنیم!تیم صیانت صداوسیما فرمودند آقای شکوری از بهرنگ علوی و تهیه کننده سریال شکایت کند و از دادگاه خسارت مالی خود را مطالبه کند! همینقدر ابتذال در منطق!

ما دلمان خون است آقایان و خانمهای محترم، بابت هر سریال، شخصیت و انگیزه ما را پاره پاره می‌کنند.

همه حرف ما این است که رگولاتور یا تنظیم گر ما نباید رقیب و ذینفع باشد. از ۴ سال قبل که شروع به تولید کردیم، تا امروز پیشرفت و اصلاح فرایندمان و مسیر یادگیری مان کاملا قابل ارزیابی است. سینمای کشور حداکثر  سالی ۳۰۰ میلیارد تومان تولید دارد، در vod به سالی ۱۳۰۰ میلیارد تومان تولید رسیده‌ایم.هنوز چهار خط ضوابط تولید به ما ابلاغ نشده است و انتظار تولید در چارچوب های انتزاعی از ما دارند!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار