مازیار لرستانی علت مجرد ماندنش را لو داد

مازیار لرستانی در اینستاگرامش به افشای دلیل مجرد ماندن خود پرداخت.

مازیار لرستانی علت مجرد ماندنش را  لو داد

به گزارش زنهار؛ شهره لرستانی که چند روز پیش از خبر تغییر جنسیت خود پرده برداشت و اسمش را مازیار گذاشت به شایعات پایان داد و دلیل مجرد بودنش تا این سن را مطرح کرد.

مازیار لرستانی گفت:

من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام ..چون اساسا شرایـطش رو هرگز از ابتدا برای ازدواج نداشتم.

شروع این تغییرات به سالها پیش برمی گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیـکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند.

پس از فتوای مشروعیت تطبیق جنسیت در ایران که توسط مریم خاتون ملک آرا، اولین زن تراجنسیتی ایران، از رهبر انقلاب گرفته شد، ایران به یک کشور پیشگام در عمل جراحی برای تغییر جنسیت در جهان اسلام تبدیل شد.

مطابق آمارهای غیررسمی بیش از ۱۵۰ هزار تراجنسیتی در ایران زندگی می‌کنند. آماری که به دلیل‌عدم مراجعه این افراد برای درمان به علت ترس از طرد شدن در جامعه و خانواده دقیق نیست.

اما تطبیق جنسیت علیرغم هزینه‌های روانی بارِ مالیِ شدیدی نیز دارد. هزینه این جراحی حدود بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است که بسته به نوع بیمارستان ممکن است بیشتر یا کمتر شود.

اما با وجود آن که شرع و قانون، تراجنسیتی‌ها را پذیرفته اند، انگار آن‌ها هنوز منطقه ممنوعه مین‌گذاری شده هستند که در رسانه‌های رسمی و تصویری نمی‌توان به مصائب آنان نزدیک شد.

نگاهی عبث که سرنوشت این افراد را با انزوا، طرد شدن، ناامیدی و نابودی تهدید می‌کند. افرادی که در تراژدی زندگی می‌کنند؛ آن‌ها آنچه هستند، نیستند…

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار